|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
...damn de laatste tijd hek daar ook veel last van
![]() Nacht met droom 1: Ik stond in een cirkel dat in het echt onzichtbaar zou zijn, maar in mijn droom kon je dat wel zien (Dat zei ik nog tegen mezelf in me droom) Toen kwam ik daar een vriend van me tegen en we liepen naar een deur, want hij wou mij ergens mee helpen. Nacht met droom 2: Bij de fietsenstalling stonden we te wachten op een boot voor de school en ondertussen zag ik een vriendin met een vriendin van haar een potje schaken ![]() Nacht met droom 3: Ik liep in een oud dorpje en bij een winkelstraat zag ik om de hoek Chris Zegers (wat doet die vent in hemelsnaam in mijn droom ![]() Een paar luitjes wilden samen met hem op de foto en toen ik dur langsliep wou hij zoenend (Gatver!) met mij op de foto... naja vreemd opgekeken dus ![]() Toen liep ik verder en zag aan de rechterkant allemaal auto's die klaarwaren voor de sloop maar toch verkocht werden ... toen ik links keek stonden er ook van die auto's. en helemaal achteraan een tunnel waar je inkon. Als je daar inging kon je op een platform zitten en dan zou je automatisch naar een tropisch regenwoud verplaatst worden ![]() Jah lui, beat this met jullie dromen ![]() |
![]() |