Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 2 April 2004, 13:38   #1
Irene!!!!
Guest

Standaard Wie moet k geloven?

Ik zit ff met een klein probleem.. vanavond zie k een hele leuke jongen, ik ken em nog nie zo lang, een maand ofzo. Ik praat er bijna elke dag mee op msn, en soms smssen we en we zien elkaar tijdens t uitgaan want we hebben een beetje dezelfde vrienden. Z'n beste vriend heb k nu ook op m'n msn, en daar praat ik nu ook vaak mee, nog vaker als die andere jongen. Ik heb em ook gezegd dat k die vriend wel erg leuk vond en k heb gevraagd wat ie van mij vind en zo blijf k een beetje op de hoogte ofzo. Maar gister belde die beste vriend mij, en die zei zoiets van dat die vriend niets voor mij is, dat ie mij alleen maar wilt gebruiken, en dat hij dat wel kan weten omdat ie z'n beste vriend is. Hij zei er ook bij dat hij dat nie zei omdat ie gevoelens voor mij had maar gewoon omdat ie nie wilde dat ik gekwetst werd ofzo.
Vanmiddag heb k die beste vriend dus gezien, ik zou na school met hem wat gaan drinken met nog 2 andere vrienden maar hijzelf heeft helemaal niets tegen mij gezegd.. helemaal niets. Hij ontweek mij gewoon.. Vanavond zie ik die jongen waar k verliefd op ben, en het zou best wat kunnen worden want hij had al gesmst dat ie er zin in had enzo. Maar het probleem is, wie moet ik geloven?
-Z'n beste vriend die mij wil beschermen, en die hem t beste kent?
-Die jongen waar k verliefd op ben die gewoon kei lief doet?
Ik dacht, misschien is het wel uit wraak, die jongen heeft al wel eens de vriendin van z'n beste vriend afgepakt en wilt ie nu mij afpakken ofzo.. Of misschien is het echt om me te beschermen.. K weet t echt niet
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels