|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Jongens,wat vinden jullie van dierenmishandeling en kindermishandeling ?
Ik vind het vreselijk als je bij google dierenmishandeling intypt dan krijg je vreselijke foto's te zien... Ik vind dat dit MOET stoppen en dan nog vandaag . Maar helaas niemand houd zich eraan ! en kindermishandeling dan ook vreselijk. Onschuldige kinderen worden gewoon verkracht geslagen geschopt of gedwongen het leger in te gaan ! Gun die mensen ook een leven. Was er maar een dag dat iedereen in opstand kwam maar ja die komt niet Geef hier je mening hierover : Please reageer groetjes En dit is de andere kant van het mooie feestelijke leven Bekijk het eens Laatst aangepast door Hilde : 15 May 2005 om 12:27 |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ik steun dieren.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Doe 'es lief mensjes
![]() -ok edit- ze zit er duidelijk mee en verwacht ook normale reacties hierop. Ze weet het misschien niet goed te verwoorden, maar het is wel duidelijk dat het een omvattend onderwerp/probleem is. Zouden jullie oplossingen kunnen vinden voor de dierenmishandelingen, en zijn jullie bijvoorbeeld lid van een stichting ? ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 16 May 2005 om 13:33 |
![]() |
![]() |
#4 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik ben lid van wereld natuur fonds
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik wil mezelf ook omschrijven als dierenvriend. Helaas is het zeer lastig te traceren wie zoiets doet. Zeker nu met internet als medium.
Wanneer je dieren mishandelt ben je gewoon het meest lage dat er bestaat. Ik typ het dan ook niet in op google. Wat je ertegen kunt doen? Tja, dat is heel lastig. Je bent dan echt afhankelijk van familie/vrienden/buren die zoiets constateren denk ik. Kindermishandeling vind ik eigenlijk een andere discussie. Niet dat dat minder erg is, maar ik vind het een appart onderwerp ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |