|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi allemaal,
Misschien een stomme vraag, maar is seks met een minderjarige persé een probleem? Ik vraag dit omdat ik er nogal mee zit en twijfel of ik er wel goed aan doe. Ik ben zelf 26 jaar en ga sinds een tijdje om met een meisje van 16. We vinden elkaar leuk, maar hebben gewoon een open relatie...we zijn niet elkaars vriend en vriendin (zijn beiden gewoon single). Nu komt het erop neer dat we binnenkort seks willen (uiteraard safe), maar ik hou tot nu toe de boot een beetje af omdat ik niet zeker ben of dit wel verstandig is. We willen beiden (ze houdt vol, ook nadat ik het een paar keer heb gevraagd of ze het wel zeker weet), maar het leeftijdsverschil is 10 jaar én zij is dus minderjarig. Omdat ik absoluut niet straks in de problemen wil komen, vraag ik mij dus af of het persé een probleem is als je met een minderjarig iemand (gewenst) seks hebt. Iemand een mening/idee? |
![]() |