|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallow mensen!
Ik ben Liéra, bijna 14 jaar (jarig op koninginnedag ![]() Oke, uh ik zit in de 2e van het middelbaar (Gymnasium) en ik hou superveel van acteren en ik zoek ook oa mensen die verstand hebben van castingbureau's, want ik heb al eens gefigureert in een film en het lijkt me echt super om dat weer te doen! (of misschien een grotere rol?) Verder hou ik van bioscopen en feestjes en discotheken en whatever, uitgaan dus. En van shoppen, dat ook ![]() x Liéra Laatst aangepast door Liéra : 26 February 2006 om 00:36 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dat gaat er dus mis in deze samenleving. 14jarigen die een discotheek binnenkomen :s
|
![]() |
![]() |
#3 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
welkom!
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ola
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
architect of life
|
![]()
Hai!
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Hallo Liéra,
Welkom. Ik ben hier ook nieuw, en ook jarig op koninginnedag. Wel toevallig. ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
welkom hier, van wat voor soort films houd je?
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ff aan doperwt:
waar ik woon, zijn er vaak feestjes in discotheken, voor mensen van 12 tot 16, dus het gaat juist beter met de samenleving! Al maken ze alles wel duurder ![]() Nou en van films, vooral Julia Robert films en romantische komedie's. Enne... science fiction is ook wel leuk soms... ![]() x Liéra |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() alletwee welkom |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest