|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Let maar niet zoveel op die titel, ik moest gewoon wat verzinnen. Gewoon een hallo leek me zo onorigineel, uiteindelijk heeft die titel toch geen invloed op wat jullie over me denken... Geloof ik. Misschien wel, we zullen zien. Ik ben naar dit forum gekomen omdat ik me verveel en wat discussie zoek, en ook omdat ik zo misschien wat vrienden hier kan maken.
Mijn naam is Ramon, ik ben 21 jaar en ik kom uit Doetinchem. Ik ben er geboren en woon er al m'n hele leven. Zelf ben ik bij bloed voor 't grootste gedeelte Surinaams en Indonesisch, maar er zal vast en zeker nog wat ander volk tussen zitten. Op zich is het niet zo dat ik zo trots ben op m'n afkomst dat ik iedere keer naar m'n soortgenoten ga. Dat is dus niet zo. Ik ben meer iemand die niemand te vijand probeert te maken, al lukt dat niet altijd. Gaat nogal moeilijk voor een stil type als ik... Die af en toe 's wat verkeerds uit de mond flapt. Mensen hechten zich in ieder geval niet zo snel aan mij, al vind bijna iedereen me aardig. Sinds dit schooljaar ben ik weer gestart met studeren. Ik was gestopt na de middelbare school toen ik net 17 was, en daarna heb ik een aantal gekke dingen geprobeerd te doen wat dus niet is gelukt. M'n doel is momenteel de hbo, psychologie is wat ik wil studeren, maar ik moet eerst weer door 't vmbo. 't Is best makkelijk nu ik wel wat voor m'n school doe, aangezien ik er eerst helemaal niks voor deed. En ik kan het niet behelpen om iedere keer een lach op m'n gezicht tevoorschijn te halen als een leraar me weer 's vraagt waarom ik niet op de havo zit. Tja, daar had ik jammer genoeg niet de papieren voor. M'n Engels is zo geweldig goed dat ik na een paar weken havo mocht doen met dat vak, en 't blijkt dat ik zelfs nog boven bijna alle havo leerlingen uitsteek met dat. Okay, misschien wel boven alle, maar ik wil niet te vroeg daarover gaan oordelen. M'n hobby's zijn momenteel games spelen en schrijven. Maar daar is de laatste tijd niet zo heel veel van terecht gekomen. Ik geloof dat dit voor zover wel genoeg is. |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Veel succes met je school.
![]() Welkom! |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hihi
![]() x |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
welkom
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
welkom
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |