Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 July 2007, 16:34   #1
Roosmarijn
Guest

Standaard Liefde.?

Hey allemaal,

Ik zit best erg met mijn liefdesleven. Ik word in oktober 17 en heb nog nooit een echte serieuze relatie gehad. Maar het ligt niet aan de jongens, maar aan mij. Ik word echt helemaal gek van mezelf, ik zie er leuk uit ik heb een leuk karakter vandaar dat er ook heel veel jongens op me vallen. Maar ik loop ze 1 voor 1 af te wijzen omdat ik gewoon ja ik weet het niet ik voel nooit wat voor ze op gebied van liefde ook al zijn het sommige hele leuke jongens! Misschien heb ik gewoon nog niet díe jongen ontmoet, maar ik baal als een stekker en ik vraag me echt af hoe lang ik nog moet wachten op die ene jongen. Ik heb zo veel behoefte aan gewoon iemand om bij te zijn en om te knuffelen en om verliefd op te zijn, maar het gebeurt maar niet. En als ik iemand leuk vind (ik vind regelmatig wel eens iemand leuk) ben ik weer op die persoon uitgekeken na een week of 2/3. Ik snap dus niks van mezelf, misschien ben ik ook wel gewoon veel te moeilijk. Maar ik wil ook gewoon een hele leuke spontane jongen, met mijn humor etc. en ik ken zo veel van die jongens die spontaan zijn met mijn humor maar dan val ik er alsnog niet op. Ik heb wel een ideaal beeld van mijn perfecte jongen maar zó perfect heb je ze natuurlijk niet, en dat snap ik best niemand is perfect. Nou is er 1 jongen, die ik wel erg leuk vind, nog nooit heb ik iemand zo leuk gevonden echt een superleuke jongen. Toen heb ik al mijn moed bij elkaar verzameld en het hem verteld waarop ik het antwoord kreeg: ik vind jou ook een hele leuke meid maar ik zie niet iets tussen ons... maar je weet maar nooit! Wat moet ik dáár nou weer mee? ''Je weet maar nooit!'' En toen ik hem daarna op msn sprak begon hij als een gek met me te flirten, volgens mij speelt hij gewoon een spelletje met me. Dat idee heb ik heel erg, ik snap niet waarom hij zo doet terwijl hij weet dat ik hem leuk vind. Hierdoor ben ik dus ook gelijk afgeknapt en vind hem nu al veel minder leuk, ik verbaas me ook over het feit dat ik me zo snel over hem heen heb kunnen zetten. Ook al ben ik niet 100% over hem heen ik vind hem nog steeds erg leuk maar iets tussen ons zal dus niet gebeuren aangezien hij me heeft afgewezen.
Het is een heeel lang verhaal geworden maar heeft iemand misschien tips ofzo? Ik weet echt niet wat ik moet ik ben al bijna 17 nog nooit een serieuze relatie gehad en ik wil dit zo graag! En ik ben echt een leuke meid innerlijk en uiterlijk ik snap het gewoon niet waarom het zo moeilijk is Ik stel jullie reacties erg op prijs sorry voor het lange verhaal!

Groetjes Roosmarijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2007, 20:35   #2
Wouter?
hacker

Wouter?'s Avatar

Standaard

ja, ik begrijp hoe je je voelt,
het is echt heel moeilijk om de juiste persoon te vinden die ook wat voor jou voelt, of van jou houd. Ik kan erover meespreken.
Ik snap dan weer niet hoe andere dit doen, ja mss meer uitgaan enzo, meer kan je niet doen denk ik
Wouter? is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2007, 18:02   #3
Jessy2905
My Chemical Romance <3

Standaard

Begrijpelek hoe je je voelt
Heb het ook een aantal keren voor gehad maar geef vooral niet op het is niet dat je byna 17 word dat je een lief moet hebben,, verliefd worden kan op alle leeftijden dus ook een serieuze relatie
Ikzelf ben ook 17 en heb ook niet echt een serieuze relatie gehad,, maar geen paniek dat komt wel en beter laat dan nooit he
mn nicht is 15 en heeft al sinds haar 13e een vriendje & zijn nu nog altijd gelukkig!
Maar ik zou er niet te veel mee inzitten
Grts
Jessy2905 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2007, 21:11   #4
Roosmarijn
Guest

Standaard

ja maar ik heb echt het gevoel alsof ik echt moet wachten tot mn 20ste ofzo... en ik weet ook niet wat ik met die jongen moet kunnen sommige jongens mij vertellen wat hij nou precies van me wil? je zou denken een typische player maar als je hem in het echt spreekt is hij echt zo leuk en spontaan en gezellig ik verwacht echt niet van hem dat hij zomaar zo met me zou spelen.. maar aan de andere kant weet ik echt niet wat hij nou van me moet eerst zeggen dat hij niet denkt dat er iets is tussen ons daarna als een gek gaan flirten
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2007, 23:11   #5
Jamiel
Guest

Standaard

Jij stelt je open bij mensen. Jongens merken dat, want het testosteron (hormoon) giert door hun lijf als ze je tegenkomen.
Tuurlijk willen ze wel wat met je! Doordat jij je zo geliefd voelt, heb je het idee dat je die jongen wel leuk vind. Trap daar niet in.
Jongens hebben dondersgoed door hoe jij denkt en daar maken ze gebruik van, eerder misbruik.

De reden waarom je snel bent uitgekeken op die jongens, is omdat je in iedere jongen hetzelfde gedrag herkent.

Op het moment dat je zelf een leuke jongen tegenkomt die niet zo is (Ik citeer: " ik vind jou ook een hele leuke meid maar ik zie niet iets tussen ons... maar je weet maar nooit! "), vind je het aan de ene kant vervelend dat je eens wordt afgewezen, maar aan de andere kant: " hey het is weer eens wat anders, hij doet mysterieus ! " en dat vind je spannend

Dus geen wonder dat jij HEM juist leuk vind.
Niks verkeerds mee natuurlijk.

En om het feit dat je binnenkort 17 bent, zegt helemaal niks
Er zijn mensen van 40 die nog steeds de ware liefde moeten vinden. Sommige mensen zullen de ware nooit tegenkomen.
Zie het natuurlijk niet zo somber in.
Het echte gevoel zul je nog weleens meemaken, of het nou morgen is, volgende maand, of over 3 jaar...!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2007, 23:50   #6
Roosmarijn
Guest

Standaard

Kijk daar heb ik nou wat aan bedankt! Zit veel in wat je zegt! Iig snap ik mezelf nu meer Maar nog 1 ding; ik weet nog steeds niet wat ik dus nou met die jongen moet. Ik begin hem telkens minder leuk te vinden en ik weet gewoon niet wat hij nou van mij wil? Vind hij me nou leuk of niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2007, 11:55   #7
Jessy2905
My Chemical Romance <3

Standaard

Hey
Het is toch al goed dat je beseft dat het heus geen kwaad kan als je 17 word en nog geen serieuze relatie gehad hebt
Je begint hem minder leuk te vinden?
Hoe komt het?
Je moet het hem gewoon op de man af vragen wat hy van je vind en wil,, en dan kan je nog altijd zeggen dat je gewoon vrienden wil zijn met hem ofzo
Grts
Jessy2905 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2007, 12:43   #8
Fluppie
Guest

Standaard

Hey,
Ben zelf een jongen van (bijna 17),

Ik denk dat hij je niet direct ziet zitten (sorry als ik je moet afbreken), Als hij echt wat met je wil, zou hij het geen keer uitstellen (zo denk ik er toch over).

Succes!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels