Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 September 2007, 13:10   #1
ikkekus
Guest

emo ben verliefd,, maar mijn verleden blijft spelen!!

Ik ben nu meer als een jaar samen met mun vriend,, alleen blijven dingen uit mijn verleden spelen!!

Ik ben twee jaar geleden met een turkse jongen gegaan. we waren een haf jaar samen. na twee maanden begon hij me te verbieden om contact te hebben met jongens, ik mocht niet meer zonder hem op stap, ik mocht alleen nog maar truien aan met lange mouwen enzo..

Na 6 maanden ben ik op een avond uitgeweest met twee goede vriendinnen van me en hun vriend. Het was super gezellig, maar 's avonds zag ik die turkse jongen en hij wist wat ik gedaan had! hij heeft overal zijn mannetjes rond lopen die me in de gaten houden, nu nog steeds na 1,5 jaar!!

Hij heeft me opgezocht en heeft me meerdere malen in mijn buik, in mijn gezicht en op mijn rug geslagen. Toen heb ik er een punt achter gezet. maar na twee weken kwam hij terug en zei hij dat hij me terug wilde. hij kon nie zonder me en wilde dat ik bij hem terug kwam.

Het erge is nog, dat ik in die tijd zwanger van hem was. ik heb het hem nooit vertelt, maar nadat hij me die avond geslapen en gestompt heeft, ben ik mun kindje kwijtgeraakt!!

ik weet niet meer wat ik moet doen, mijn huidige vriend weet nergens wat van!! ik kan er niet meer tegen!!
help me aub!! heb iemand nodig om mee te praten en die me helpt!
  Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels