|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Tietenlied?
|
![]()
AARGGHHHH.
Even mn gezeik droppen, en om advies vragen... Mijn ouders zijn echt al heel lang gescheiden. (Sinds ik 6 was) En het was nooit echt eenp robleem enzo. Tot vorig jaar, want toen werd dat op en neer gezeul met mn spullen me wat te veel, en besloot ik wat meer bij mijn moeder te gaan wonen. Allemaal heel leuk enzo, maar bij mijn pa hangt er bijna altijd een kutsfeer. Mijn stiefmoeder en hij hebben (naar mijn mening) een hele neppe relatie (toch al 6 jaar) en alles moet volgens 'regeltjes', iets waar ik echt een hekel aan heb. Elke keer dat ik daar nu kom (1 weekend in de 2 weken) hang er gewoon een grote neppe KUTsfeer. Ik krijg altijd gezeik over me heen, omdat ik het weer eens fout doet (of een van de andere 3 kinderen hier) en hun relatie bepaalt alles hier in huis. Ik wil eigenlijk gewoon niet meer naar mn pa toe, omdat het er alles behalve gezellig is. Maar ik vind dit heel erg moeilijk. Met mn ma heb ik het er al over gehad, en zij vond het ook dom van hen, omdat ze mij gewoon wegjagen (dat heeft ze dus goed gezien.) Ik weet dat ik mn pa echt heel erg zou kwetsen als ik niet meer kwam, maar door de hele kutomstandigheden waar ik nu al in zit, lijkt het me wel beter.. Ik weet niet echt hoe ik dit aan kan pakken.