|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hoi, ik heb een vraagje. Mijn zusje is een paar jaar jonger dan ik, ze is nu 16 (over een twee maanden wordt ze 17). Nou had ik al wel een tijdje het idee dat ze een redelijk losbandig sexueel even leidt, maar pas geleden schrok ik toch wel heel erg.
Via via kreeg ik te horen met hoeveel mensen ze al sex heeft gehad en toen bleek dat ze op haar 14e ontmaagd is en al met 10 verschillende jongens sex heeft gehad (en in totaal met 35 jongens gezoend). Omdat ik dat toch wel erg veel vond besloot ik het haar zelf eens te vragen en tot mijn ontzetting bleek het nog waar te zijn ook. Ik had gedacht dat ik het aantal wel door drie zou kunnen delen, zoals vaak met dat soort sterke verhalen. Dat bleek echter niet het geval en ze noemde zo de namen op van alle jongens waarmee ze sex heeft gehad. Ze zei er zelfs nog bij: "Maar zo veel is dat toch niet? Dat zijn er maar iets meer dan 3 verschillende per jaar" Sta ik nou zo ver van de realiteit af en is dit tegenwoordig normaal of sta ik nog enigszins in de realiteit en is dit gewoon verre van normaal? Het is niet zo dat mn zusje een of ander dom naïef meisje is, ze doet met redelijk gemak het VWO en is verder naar mijn idee redelijk normaal in haar gedrag. Jullie mening graag |
![]() |
![]() |