|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Koop jij weleens iets via internet? Of vind je het toch te riskant?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
Alle dvd's die ik nergens kan kopen. Heb nu 50 brieven van BOL.com
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Bianca
|
![]()
Ik koop weleens wat, alleen als ik de website echt vertrouw.. Dus van de freerecordshop enzo, daar bestel ik wel vaker iets.
Je verveelt je zeker niet hè ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik koop zelf eigenlijk nooit iets via internet, ik heb ook geen creditcard, dus meestal kun je dan niets kopen.
chica, het is vakantie he.. en ik wil leven in de brouwerij. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
M'n vader koopt veel gitaren, bass gitaren en drumstellen via marktplaats maar hij doet het wel zo dat hij ze kan afhalen en dan pas kan betalen, dat is toch wel het veiligst enik koop wel is bij de vertrouwde site's.
|
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
ik koop zo af en toe wat, online bestellingen van dvdclub, bol.com voor boeken,
ebay duitsland voor bepaald computerspul. En ook bepaalde webwinkels in Nederland voor computerhardware, gewoon bestellen op rembours. ik doe er eigenlijk niet zo moeilijk over. tegenwoordig zijn zaken best goed geregeld. Kijk bijvoorbeeld naar paypal (is van eBay) . De betaling hiermee geschiedt makkelijk, veilig, via creditcard of anders en is bovendien verzekerd. Zowieso is betaling via creditcard vaak verzekerd (hangt van je maatschappij af..) en aankopen via internet zijn vaak goedkoper, dat is wel een sterke motivatie.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Alleen shirts bestelt
|
![]() |
![]() |
#8 |
Whooohooo
|