Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 6 September 2002, 21:59   #1
supergirl
Guest

Unhappy Dit kan toch niet???

Ik was vandaag buiten met vrienden en vriendinnen.1 van die vriendinnen heeft een vriend.Iedereen mag hem en iedereen vind hem zoo aardig enzo maar hij zit altijd aan me kont enzo.Dus ik waarschuw hem iedere keer hou ermee op.Ik schop hem en sla hem en hij lacht me altijd uit als ik dat doe.Vandaag deed tie het weer dus ik zeg ik word helemaal k*nkerlauw van jou hou er gewoon mee op.Ik wil het gewoon niet.Toen opeens ging die me duwen en tegen me fiets schoppen en schreeuwde tegen mij van ik bepaal zelf wanneer ik jou aanraak want jij bent in mijn buurt enzo.Toen schreeuwde die ga nu weg anders sla ik je maar ik een bijdehand persoon blijf dus staan dus toen schopte die me fiets omver en duwde me heel hard naar achteren.Een vriend van hem haalde hem weg en zo kon ik naar huis gaan.
Het is toch logisch dat ik niet wil dat hij of zomaar iemand zomaar iedere keer aan me kont zit.
Ik heb al overal aan gedacht om het tegen me neef te zeggen maar ja die vermoord hem gelijk.Weten jullie nog een betere oplossing?
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels