Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 24 September 2002, 14:33   #1
Sterretje7
Guest

Question Ik probeerde....

Ik heb al een paar keer geprobeerd om een overdosis te nemen, maar het lukt me nooit, hoeveel pilletjes ik ook neem!
Weet er iemand wat je moet pakken om het toch te krijgen, maar dat mijn ouders het gewoon zien van, oei, we moeten ze beslist helpen!! ?
Ik wil gewoon er een tijd tussenuit....
Als er dan iets ergs met mij gebeurd, dan kan ik rusten, weg vna iedereen, en dan mensen die met me meeleven, die me eindelijk zien staan en me niet contstant de schuld geven van vanalles, daar krijg ik het schijt van!
's Morgends ben ik weg van mijn zorgen dankzij mijn vriendinnen, we staan dan op een bepaalde plaats te roken en dan is het zalig, we praten dan en dan zijn mijn problemen even over, maar dan is er weer het probleem dat ik daar wil blijven, ik weet echt niet meer wat ik moet doen, soms doen mijn ouders zo super lief, en ik wil er ook niet weg eigenlijk, en naar wie zou ik dan moeten?? Mijn vriend heeft het ook niet al te best thuis. + ik ben te jong... Ik probeer dus thuis zo min mogelijk te spreken, vragen ze mijn mening en geef ik die heel voorzichtig, heb ik weer iets verkeerds gezegd, ik wil ervan af!

Sterretje
-xxx-
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels