|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen. Ik zit dus bij een jongen in de klas en die zat de hele tijd te zeuren om een zoentje op de wang. Dus was het schijtziek en ik heb dat zoentje gegeven. Iedereen gillen, en evenlater zei ie tegen andere kinderen: Ulh, was maar een grapje, ik ga gelijk mijn hoofd goed wassen! Dan schaam ik me weer dood, wil me niet meer vertonen in de klas. Denk dat alle kinderen me gaan uitlachen en dingen roepen...HOe moet ik dit aanpakken, help me alsjeblieft!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
gewoon niks van aantrekken,
is niet zo erg, jij bent van tenminste van het gezeur af. laat ze maar. Wees er maar trots op dat je het gedaan hebt. Lef toch? (ik zou het alleen niet weer doen ![]() Voor je het weet is iedereen het weer vergeten joh. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
helloooeeewww
da getuigd toch dat je lef hebt durf is me u eige lache dan gaat de rest da ook wel doen beschouw het als een grapje,da was het ook he dus durf ze onder oge kome gij hebt niks verkeerd gedaan dus,,,,, just kick ass!!!! dikke smakkerdjes xxxxxxxxxxxxxx sluuu |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Thnx, ik kan er weer tegen aan...schijt hebben aan de rest
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
voila graag gedaan by the way!!!!!
laat ze lulle en zevere als ze toch niks nuttigers te doen hebbe |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
een vriendin van mij zei ook: Laat ze, ze zijn jaloers omdat jij het lef hebt om dat te doen, en hun niet. Heb schijt aan iedereen, laat ze lulle. En die jongen die die lullige opmerking maakte doet het alleen maar om stoer te doen. Is dat ook zo?
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]()
ja meestal wel of gewoon om op te vallen !!!
maar soms doen mense da ook onbewust die beseffe ni da ze het u daar lastig mee make maar soms he spijtig genoeg ni altijd om indruk te make of om te late zien van ik ben er he mense kijk naar mij!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxx Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
O nee, ik zit echt met zo'n gevoel van: Nee ik ga niet naar school, al die mensen gaan me dik uitlachen....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Sterkte voor maandag alvast. ![]() (sterkte heb je niet nodig, je hebt het allemaal al helemaal door ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Jah, ik zit ook zo te denken: waar maak ik me druk om? Twas alleen maar een zoentje op de wang klaar, tis toch niks erg!! Haha, ik kan er maandag weer helemaal tegen aan!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() veel PLEZIER ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |