|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Voor alle mensen die dat verkeerd begrepen hebben.
Dat stukje over "lelijke hoeren" gaat dus over de mensen die negatief over mij denken. LoeLoe doet jullie denken dat ik alle meiden van dit forum zo heb genoemt. Dit is dus duidelijk niet zo. Zijn maar paar mensen voor wie dit wél geldt. En die weten dat zelf wel. Sorry als dit verkeerd over is gekomen. Owja, ga me niet beledigen van kijken in het meidenforum. Heb via PM binnen gekregen dat dit in het meidenforum stond. Nogmaals sorry. Dat jullie de dupe zijn van Monique' en mijn kinderachtige gedrag. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ja vast.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
Ik geef Ruffryder even de kans dit aan de meiden van het forum uit te leggen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik heb er niets over gelezen hoor
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ruff je lult je eigen helemaal vast
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Nogmaals dames: Ik bedoelde het dus zo: "Iedereen die negatief over mij denkt is wat mij betreft een lelijke hoer" Iedereen die neutraal of positief (wat er weinig zulle zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
leeg jepm box eens even ruff
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Hoop nu dat mensen die ik NIET bedoel dit wel begrijpen. En het me niet kwalijk nemen. Was trouwens geen fijn gesprek met LoeLoe
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nah hier het verhaal voor mensen die nog zin hebben om zo'n log door te spitten zodat ze weten waar ut nou eigenlijk over gaat: Mo'tjuh zegt: en ik had gehoopt dat ik je kon vertrouwen Mo'tjuh zegt: maar nou blijkt maar weer dat dat niet kon ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: iemand heeft mij ooit foto's in vertouwe gegeve Mo'tjuh zegt: jah Mo'tjuh zegt: zo;'n eikel ben je wel ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: how Mo'tjuh zegt: dat je vertrouwen van andere mensen schendt ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: schelden gaat wel erg ver Mo'tjuh zegt: lizz heb je in vertrouwen die foto;'s gegeven Mo'tjuh zegt: en wat doe jij ermee Mo'tjuh zegt: jij schendt haar vertrouwen ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ik laat andere meegenieten Mo'tjuh zegt: nou hoop ik neit dat je het zelfde weer doet ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ach Mo'tjuh zegt: ach Mo'tjuh zegt: jah ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: als iemand mij zo'n foto's stuurt Mo'tjuh zegt: ooit kom je er nog wel achter dan ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: na 2 minute chatte Mo'tjuh zegt: ik vind het een ziek idee dat mensen niet op je kunnen rekenen dan ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: kan ze de pot op Mo'tjuh zegt: dat ze je niet kunnen vertoruwen ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: je doet ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: net alsof ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: je me kent Mo'tjuh zegt: hmmm ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: kijke welke lelijke hoere der iets tege me hebbe Mo'tjuh zegt: een heel vies en gemeen spelletje Mo'tjuh zegt: nou Mo'tjuh zegt: en bedankt Mo'tjuh zegt: dan zijn alle meiden op het forum ineens lelijke hoeren ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ik wil je 1 ding vertellen Mo'tjuh zegt: jah Mo'tjuh zegt: vertel ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: als ik op deze stoel zit, achter dit toetsebord, kijkent naar deze monitor ... gaat er bij mij een knop om, mijn principes zijn weg, en ik maak alleen maar lol. Want deze mensen zijn niet mijn vrienden. Deze mensen hebben geen waarde voor mij. Helemaal niets. Jij kan die knop niet omzetten, zoals vele andere dat niet kunnen. IRL lijk ik nog geen spat op hoe jij mij kent. En dat is maar goed ook. ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: niemand van jullie boeit mij iets Mo'tjuh zegt: om een band verder op te bouwen Mo'tjuh zegt: okay Mo'tjuh zegt: dus onze gevoelsn ook niet[ ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: en ik kan jullie allemaal zohard laten vallen als een baksteen Mo'tjuh zegt: nou Mo'tjuh zegt: doe dat dan ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: en mijn lol kwijt zijn ? Mo'tjuh zegt: hmm ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ik kom op een forum om er lol te trappen Mo'tjuh zegt: als ons je niks boeit ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: niet om vrienden te maken Mo'tjuh zegt: waarom kan je dan wel lol met ons hebben Mo'tjuh zegt: lievurd wij hebben ook gevoelens hoor Mo'tjuh zegt: maar ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: t probleem is Mo'tjuh zegt: ik vin je gwoon een harteloze eikel..zoals je nu doet Mo'tjuh zegt: sorry ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: als je je gaat hechten Mo'tjuh zegt: ik heb er geen woorden voor Mo'tjuh zegt: zorg dan maar weer adat die knop heel snel de andere kant op gaat Mo'tjuh zegt: en laat mensen in hun waarde Mo'tjuh zegt: je had beloofd dat je zou komen..maar ik weetn iet of ik dat nog wel wil Mo'tjuh zegt: ik weet niet of anderen dat nog wel willen ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: moet je eens kijken hoe ik na die meeting tegen je doe ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: groot verschil Mo'tjuh zegt: nadat ik ze dit allemaal laat lezen..hoe je echt bent Mo'tjuh zegt: hoe doe je dan tegen me ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: als een echte vriend(in) ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: denk k Mo'tjuh zegt: na de meeting beschouw je mioj als een echte vriendin? ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ligt eraan ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: of je me bevalt ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: maar dat zal wel goed komen dunkt me Mo'tjuh zegt: hmmm Mo'tjuh zegt: ik vin je nou gewoon harteloos Mo'tjuh zegt: hoe je met gevoelens van anderen speelt Mo'tjuh zegt: da's niet cool Mo'tjuh zegt: da's echt niet cool van je ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: hehe ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ik ben ook niet cool Mo'tjuh zegt: neej Mo'tjuh zegt: al doe je wel alsof je dat bent ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: als je me een keer zuigt zal ik verder mn bek houwe tege iedereen over dit Mo'tjuh zegt: hmmm Mo'tjuh zegt: jammer ik ben niet zo goedkoop als al die andere zogenaamde vriendinnetjes van je ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: The Coin Operat0r (17) zegt: jij stuurt die naaktfoto's van essebes, dan geef ik je de link naar het meidenforum Mo'tjuh zegt: hmm ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: dit is wel een verleidelijk aanbod Mo'tjuh zegt: en wie is dat? ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ehh ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: weekniet Mo'tjuh zegt: kom op wees eens een echte vent ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: want jij naait m toch meteen weer Mo'tjuh zegt: en zeg wie het is ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: LIK MN BALLE Mo'tjuh zegt: je kont Mo'tjuh zegt: hmm Mo'tjuh zegt: je heb geen leven de 28e denk ik Mo'tjuh zegt: ik denk dat je beter niet kan komen ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: Mo'tjuh zegt: je heb geen leven de 28e denk ik Mo'tjuh zegt: ik denk dat je beter niet kan komen ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: deze 2 komen even in het forum Mo'tjuh zegt: wie Mo'tjuh zegt: ow ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: die 2 zinnen Mo'tjuh zegt: je doet maar Mo'tjuh zegt: zal ik jouw mooie logs er ook even bij zetten Mo'tjuh zegt: dat je ons meiden beschouwt als een stelletje hoeren Mo'tjuh zegt: kijken hoe ze dan nog over je denken ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: meid ... sinds dat jij mij mn manneforum in mn hol hebt geboort ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: heb ik een raar beeld van je Mo'tjuh zegt: hmm Mo'tjuh zegt: ik ehb altijd al een raar beeld van jou gehad Mo'tjuh zegt: je ben een vieze player Mo'tjuh zegt: je doet er alles aan om alle meiden in je bed te krijgen met je geslijm Mo'tjuh zegt: ik vin je goor ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: i-net Mo'tjuh zegt: en hoe je over ons praat Mo'tjuh zegt: vin ik niet kunnen Mo'tjuh zegt: hmm Mo'tjuh zegt: ik kan me niet voorstellen dat je in real life anders bent eigenlijk Mo'tjuh zegt: hmm Mo'tjuh zegt: of als ik je morgen tegenkom op school Mo'tjuh zegt: toevallig Mo'tjuh zegt: ik zou je zo hard in je gezicht willen slaan op zo;n moment denk ik Mo'tjuh zegt: misschien ben je me al eens voorbij gelopen zonder dat ik het weet ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ik prefereer een kusje Mo'tjuh zegt: je mag me kont nog niet eens kussen al had je het graag ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php? s=&postid=497611#post497611 ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: blij? Mo'tjuh zegt: hm Mo'tjuh zegt: durf je niet meer Mo'tjuh zegt: kom op ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: simple as that Mo'tjuh zegt: wees een vent Mo'tjuh zegt: laat je kop nog eens zien als je durft Mo'tjuh zegt: durf je niet? Mo'tjuh zegt: ben je bang voor me? Mo'tjuh zegt: ofzo ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: ehh, je komt sepastisch over Mo'tjuh zegt: of voor die andere meidne..die je toen straks voor vieze hoeren heb uitgemaakt ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: over dat lelijke hoeren bedoel ik ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: kijke welke lelijke hoere der iets tege me hebbe ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: mensen die iets tege me hebben ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: zijn lelijke hoeren ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: mensen die normaal tege me doen, of misschien ook maar (weinig kans) positief over me denken ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: zijn tof ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: en mensen die me boeien ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: noem ik geen lelijke hoere ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: dus ik kan iedereen op t forum wel lelijke hoer noemen ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: want boeien me toch niets ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: want dit is een FORUM ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: en niet REAL LIFe ..:: Style ::.. ... Number #24 ... zegt: zoals jij dat ziet
![]() |
![]() |
#15 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Profile For Spider-Man
Status: The Coin Operator ![]() Zijn het dezelfde? ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bejaard
|
![]()
LoeLoe.. niet chatten hier
![]()
![]() |
#23 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
maar ruff als je hier niet komt om vrienden te maken waarom stuur je blossom dan altijd berichtjes?
waarom eigenlijk verklaaar dat is ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
ey ruff, je houd je foto's wel bij je hè....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Amsterdam Original
|
![]()
misschien moeten we allemaal een naakt foto posten, zijn we van de problemen af + we zijn nog gelijk ook
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Sorry keb ff binnenpretje
![]() Eerst maak je de meiden op dit forum meerdere keren voor lelijke hoeren uit, omdat het je niet boeit. Daarna ga je je excuses aanbieden ![]() Waarom, als het je toch niet boeit. Vind het maar slapjes. Als je een mening hebt moet je het goed kunnen onderbouwen. Als jij iets vind, moet je het gewoon zeggen. Maar ga dan later niet je excuses aanbieden als je er toch nix van meent ![]() Voor de duidelijkheid, ben het niet met um eens. Strax valt iedereen over me heen. I-Net is niet IRL, maar IRL kan I-Net onderdeel vormen. Klinkt erg filosofisch, en is het ook ![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
Ik "ken" jou langer dan vandaag en ik weet wel dat je het meent op dat moment maar dat je er achter af spijt van krijgt...
Vertrouw joswaa nooit.
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Amsterdam Original
|
![]()
misschien komt deze soap nog op tv
![]()
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
of je het nu meende of niet,blijf je zielig vinden,alleen al door't feit dat je't zegt over bepaalde meiden vant forum...
en dr zijn er niet veel meer die nu nog positief over je denken denkik dus kan je de meeste klasseren onder lelijke hoeren... |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
omfg...
Ruffryder, je bent echt gewoon ZIELIG en dat is het enige woord wat beschrijft wat je bent... ZIELIG |
![]() |
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()
Weinig boeiend... Ik geef hem groot gelijk zelfs bij delen...
Dat LoeLoe er uberhaupt nog maar op in gaat is tekenend voor haar... Vind ik dan.
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Wat ken jou t rotten wat de meiden op het forum van jou vinden eigenlijk?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
Ruff..je hebt me DIEP teleurgesteld!
![]() © by Moufassa uit de Leeuwenkoning ![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
...
|
![]()
als ik op deze stoel zit, achter dit toetsebord, kijkent naar deze monitor ... gaat er bij mij een knop om, mijn principes zijn weg, en ik maak alleen maar lol. Want deze mensen zijn niet mijn vrienden. Deze mensen hebben geen waarde voor mij. Helemaal niets. Jij kan die knop niet omzetten, zoals vele andere dat niet kunnen. IRL lijk ik nog geen spat op hoe jij mij kent. En dat is maar goed ook.
Dat slaat nerges op!! dus ik kan iedereen op t forum wel lelijke hoer noemen Dus je hoeft niet meer te ontkennen dat je ons allemaal een hoer vind... toch jij stuurt die naaktfoto's van essebes, dan geef ik je de link naar het meidenforum Ook lomp!! Mogen wij ook nog ff een béétje privacy, jullie wouden toch ook zo graag dat mannenforum van jullie weer terug, en jullie vonden het toch ook niet leuk dat LoeLoe derin had gekeken, nou laat ons dan ook ff in onze waarde ja!! Straks durft niemand meer wat te posten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
...
|
![]() Citaat:
En in snap dat jullie je mannenforum weer willen hebben, vind ik ook niet erg, maar het zou wel leuk zijn als jullie dan kappen met bij ons kijken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Amsterdam Original
|
![]()
het mannenforum is dus weg omdat er gepraat werd over bepaalde mensen, maar ik zag anders geen enkele negatieve shit ertussen staan, mjah das denkik typisch mannen shit en volgens mij kan je wel verwachten dat dat soort topics onstaan
![]()
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
En toch heb ik lol
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
...