|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat is dit dan nu weer?!?!?!?!? Je gaat toch niet met n vreemde aan de telefoon chatten.... Wat n achterlijk iets
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
dom als je voor chatten wilt gaan betalen
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
precies t is gewoon achterlijk als je wilt bellen ga dat tofh niet met een wildvreemde doen of je moet zo wanhopig zijn... Dan kan ik het wel snappen. maar verder ik bel leiver iemand die ik goed ken hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Bel dan gewoon met een normale telefoon denk ik dan..
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
was dit idee al niet ergens in de 19e eeuw uitgevonden? Ik geloof dat ze het telefoneren noemden ofzow
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
achterlijk...ben je wel beetje stupide als je dat doet. Ultiem voor charismatische viezerikjes
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
das chatten over de telefoon lijn, dus gewoon praten, dat mensen daar dan meer voor willen betalen dan normaal bellen, das dom
|
![]() |
![]() |
#9 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
dat noem ik ook wel gewoon telefoneren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
www.funing.nl
|
![]()
zie dus ook het topic in het discussieforum
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Hehe stom hoorr.. Dan heb je dus echt niemand op te bellen!
En als je dan al niemand om op te bellen heb pak je maar een telefoonboek en bel je een beetje rond... ![]() |
![]() |