Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 April 2003, 15:23   #1
relax
Guest

Standaard culturele avond!!!!

vanaamd hebben we culturele avond op school, das dat je optreden voor de school
en de leraren gaan feel van robbie williams zingen en het klinkt voor geen meter die lui gaan gewoon vet af voor hun leerlingen haha
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:25   #2
ik_ben_de_man
www.funing.nl

ik_ben_de_man's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

vet !
Oud 24 April 2003, 15:25   #3
Jamiel
Guest

Standaard

hehe kep d'r nu al zin in
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:28   #4
relax
Guest

Standaard

jamiel je hebt wat gemist!!!!!!!!!!!de generale met marloes die zingt sorry seems to be! echt super zuiver!!!!NOT!!!we are evil
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:36   #5
Jamiel
Guest

Standaard

ja ik had het gehoord van maaike, zij gaat echt zo voor lul staan vanaaf
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:37   #6
PFP
Guest

Standaard

MSN
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:38   #7
relax
Guest

Standaard

msn can niet want msn is kapoetowitsch op dees comp
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:45   #8
relax
Guest

Standaard

ow ja jullie krijgen natuurlijk uitgebreid verslag morgen of later van mij of jamiel ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 16:15   #9
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

ohw vet, dat wordt zeker lachen dan daar
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 21:11   #10
Jamiel
Guest

Standaard

verslag ( klein ) :

het was al een beetje uitgelopen, maar het begon met een 'act' van de docenten... geweldig

toen was ik aan de beurt... ging wa goed, met 2 uitlopertjes helaas. ( kep een 8.5 )

en blabla was er, toen nog een paar liedjes waar maaike, een vriendin van me, en ik op de achtergrond moesten.

een liedje en een streetdanceperformance later, moest maaike een liedje zingen met ikje op de achtergrond ging echt super !!!

na de pauze was er een idolsoptredenauditiemetjury( of hoe noem je het )
met meriam ( relax ), mellanie en nog zo'n jongetje uit de onderbouw.
ze kraakten meriam een btje af, maar echt waar, je moet niks van ze aantrekken hoor !! Moeje kijken wie de jury was
ze doen het je trouwens nooit na hoar

mellanie en meriam zitten in de bovenbouw, en het was een gedeeltelijke eerste plaats voor de bovenbouw en 1 winnaar in de onderbouw.
lol d'r deden er maar 3 mee

na de uitreiking deed onze grote vriend Arthur nog een nummer
was wa koel
people = shit van slipknot
daar waren de leraren blij mee
als ie 1 keertje het woord fuck zou gebruiken, werd ie persoonlijk door de directeur van het podium afgekickt whahaha stupido

toen was er nog tijd voor een optreden dat nog een keer gedaan mocht worden... waar we echt op zaten te wachten

maar't was wa een leuke avond verder
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 22:01   #11
relax
Guest

Standaard

oke hier mijn verslag: het begon echt super geweldig met een fluiten duet van de learen daarna was jamila aan de buurt en echt jamil ik heb maar een valse noot gehoord en ikkuh von het supa!maar goed daarna kwamen er nog twee acts en toen kwam marloes dat was echt super lache daarna kwam marleen en dat klonk ook echt supper goed en toen maaike(samen met jamila) met een super leuk lied (btw de mensen die ik noem zijn examenkandidaatjes)toen was het pauze en daarna zou ik moeten.Na de pauze zou ook het idols gedoe zijn en ik moest daaraan meedoen terwijl ik me daar niet voor had opgegeven.toen hebbe de presentatoren me gevraagd of ik aub meewou doen omdat er anders maar twee waren die meededen en dat was te weinig(whatever)dus ik zo goed als ik ben gezegd ja hoor wil ik wel.heb ik mijn kunstje gedaan gaat de jury(van leerlingen) commentaar geven.Beginnen ze me toch een party af te zeiken!toen was de lerares boos en mocht dat dus nie meer bij de andere kandidaten en ze moesten wat aardigs tegen mij zeggen dus een van de juryleden zei wat aardigs en toen gelijk iets gigantisch lulligs erachter aantoen kwam de prijsuitreiking en toen arthur en dat was super leip.
en nu heb ik een giga k*t humeur omdat gedoe!

THE END

(ik weet het een beetje veel tekst maar ik moest ff me hart luchten)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels