|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
...zat ik uit pure verveling ff het schoolreglement te lezen in mn agenda, las ik daar: we verwachten dat je sober en netjes gekleed naar school komt, fantasiekledij en vrijetijdskledij worden niet getolereert...
![]() ![]() is toch zielig? |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
Fantasiekleding zie ik als middeleeuwse kleding en trouwjurkjes enz
vrijtetijds kleding zie ik als trainingsshit en dat soort onzin dus kannik wel gebrijpen GEBRIJPEN WMAAHHAHAH!@@! @!#@!!!!~!@~!@!!@ ...
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik draag bijna iedere dag trainingsbroek-achtige broeken dus ik zou daar zwaar niet welkom zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
mja ik vind zelf dat op een school de leerkrachten zich we lnetjes moeten kleden, maar leerlingen niet, omdat wij klanten zijn en geen gevangenen van de school.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
trainingspakken zijn voor sloebers, ik begrijp al helemaal niet dat je zo op school zou durfen komen
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en trainingsshit is toch geen probleem? heeft toch niemand last van of je nu trainingsbroek draagt of niet? |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Looking at you
|
![]()
hehe op een oude school van mij wilde ze gaan invoeren dat je: Geen korte rokjes mocht dragen. Geen spagetti band truitjes en niet je buik mocht laten zien....
iedereen ging uit protest zoiets aandoen ![]() ![]()
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() net als piercings maar die regel wordt te zwaar genegeert ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
en met die shit bedoellik niet speciaal trainings broeken, maar van die wollige broeken... ermmmmm JOGINGSbroeken ja dat soort dingen.... of pyama ![]() mjah zoals rickclan al zei vinnik dat de leerkrachten netjes gekleed moeten worden. maarjah als je hier met een string aan komt lopen wordt je aangekeken maar je mag er gewoon in ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Wat een onzin zeg, maar wordt daar dan ook naar gehandelt ofnie
![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Lol, moeten ze eens bij ons langs komen, daar liggen ze met de truitjes zo ver mogenlijk omhoog om bruin te worden, ken je lachen, halve school leeg
![]()
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
hehe graapig bij ons is dit de enige:
19 Je mag geen pet op in de klas. ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
een paar luitjes mochten tijdens de culturele avond zich niet schminken, bloed spugen of vloekwoorden zeggen, maar das wel logisch met kleine kindjes in ut publiek
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
athanatos
|
![]()
als dat bij ons zou zijn, zou ik denk ik af en toe echt niet binnen mogen kome..
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Je mag niet
- eten in de klas - je jas aan hebben in de klas - kauwgom kauwen in de klas - drinken in de klas - door de leraar heenpraten - slapen in de klas - leraren uitschelden - te laat komen - spijbelen - tandartsbriefjes inleveren met je eigen handtekening terwijl het niet waar is, mja, je bent toch 18 toch? - papier/rotzooi/rommel/bagger achterlaten in de klas - papier/rotzooi/rommel/bagger neergooien in de gangen Is er IEMAND die zich hier aan houdt? |
![]() |
![]() |
#23 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet altijd naar de 'dokter'
![]() |
![]() |
#24 |
ubergruber
|
![]()
afdeling hogere informatica is een stropdas bij hoorcolleges verplicht
![]() ![]()
![]() |
#25 | |
Storend Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Storend Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
KAKKER |
|
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]()
Hmm ik trek aan wat ik aan wil trekken en als iemand het niet kan aanzien kijkt ie maar de andere kant op.
Ik heb ooit eens een girliesjirt aangetrokken met allemaal scheldwoorden derop. En ze eisten van mij dat ik um uit deed. Nou ik woonde een uur van school af, had geen ander sjirt bij en ik ga ook niet in me bh in de klas zitten. Dus heb um lekker aangehouden en heb um nog veel vaker aangetrokken naar school. Zolang ik niemand dermee kwets, zolang ik geen enkele groepering of levensovertuiging benadeel, mag dat toch?
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Bij ons op school lopen echt veel "in mijn ogen" idioot geklede mensen rond, ook hele korte rokjes enzo, en niemand die daar moeilijk over doet, alleen soms met een pet in de klas, dat ze je ogen niet kunne zien ofzo :S
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
maandag moeten wij altijd in een rok en nette schoenen op school komen maar geen spijker rok (jongens moeten een overhemd + stropdas aan, nette schoenen + broek)
dinsdag-donderdag mogen we gewoon broeken aan, maar geen trainingsbroeken en geen spijerbroeken, en geen t-shirts vrijdag mogen we wel een spijker broek en t-shirt aan dan verder mogen we geen spagetti bandjes aan, je bandjes moeten meer dikker zijn dan 3 vingers, geen navel t-shirtjes, geen trainings pakken, geen kapisjon (alleen op vrijdag), geen te lage t-shirtjes, en je rokken mogen niet te kort zijn.. ![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
nou bij ons zijn gothic jurken ook al niet toe gestaan en korte truitjes waar je ook maar mingste geringste van je navel ziet :S
spikebanden mogen niet petten in de gang niet, gothic jurken niet wtf leuke regeling op mijn school zeg :s ![]() |
![]() |