|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
1. ik ben vandaag een slang tegen gekomen in het bos.. als onderdeel voor onze puzzelrit moesten we een bos wandeling maken, ik liep voor op en ik zag ineens een slang liggen (voor de duidelijkheid: ik ben als de dood voor slangen..) dus ik ren eerst naar m'n moeder helemaal overstuur zo van 'MAM DAAR IS EEN SLANG!!!'
![]() ![]() 2. op de barbeque toen we moesten afbreken (t'was op de marine basis en we hadden het versierd met NLse vlaggen).. ik stond daar gewoon een beetje te wachten van 'ik kan toch niet bij de vlaggen' komt mijn oppas-man zeg maar aanlopen, geeft mij een mes (ik zat echt te denken van wtf..) tilt ie me op en zegt ie dat ik de vlaggetjes dr af moet halen ![]() ![]() 3. bij de barbeque was er een (vermoedelijk) dronken amerikaan, die kwam van een openbaar strand denk k aflopen op de militaire strand (wat illegaal is) en hij was kennelijk errug down dus hij ging het water in, steeds dieper en dieper en hij wou er niet uit komen.. en dat is hartstikke gevaarlijk dus. iemand belde de politie denk k want die kwam niet veel later aanzetten met ambulance en al dr bij en haalde em dr uit. maar kennelijk wou ie niet zo heel graag zelfmoord plegen want hij ging gewoon met ze mee ![]() ![]() ![]() Okeej dat was het weer voor vandaag ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
denk je dat k dat ga lezen als ik naar de klote b en?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
lol,way to go girl
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
vaag
![]() ![]()
![]() |
#5 |
.
|
![]()
lache
![]()
![]() |
#6 |
Bianca
|
![]()
haha lol
![]()
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Haha
![]() ![]() (Oke behalve die slangen dan ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
jocking
|
![]() Citaat:
![]() leuk verhaal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
athanatos
|
![]()
en dat allemaal in 1 dag...
zo erg maak ik het niet eens meej!! ![]()