|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
jah erg leuk hoor..maar als je ze meerdere keren in de week heb..wat moet je dan gaan doen?
hebben jullie opaskinderen enzo ja wat doen jullie dan om de tijd vol te maken. zelf spelen doet ze nog niet echt..daar is ze te jong voor |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ze naar bed toe sturen en de tv zoeken
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Gewoon TV kijken, of beetje computeren...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
naar het park gaan, kleuren, weet ik veel, liedjes zingen, lolmaken gewoon doen waar ze zin in heeft , ijsjes kopen blablabal
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Wat vond jij leuk toen je klein was? En dat soort dingen gaan doen
![]() Koekjes bakken is ook een aanrader ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ehm ik ga nog wel meer bedenken (heeft er zin in) naar de speeltuin gaan schilderijtjes maken koop een knutselboek maak muziek koken met haar .... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
..zet een film aan die ze al tachtig keer gezien hebben...
Ohnee dit werkt vast alleen bij mijn kindjes ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
Eej koekjes bakken was mijn idee al
![]() ![]() Gewoon naar de speeltuin ofoz. Of wat ik altijd doe, ik trommel alle kindjes in de buurt bij mekaar en dan gaan we voetballen ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
hahah jah...probleem ze is 3 dus dat koken ect...neeh
en met andere kindjes speelt ze niet ze snouwt ze af ens laat ze..oakl zeg je 1000x dat dat niet mag echt een verwent nest jonge |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
hmz das nie leuk..
![]() maar euh sja, n leuke tekenfilm huren, n tekening maken, voorlezen, n ijsje met r gaan kopen, met n pop laten spelen... kweenie, ik had oppaskinderen van dat ze 7 en8 waren tot dat ze 10 en 11 waren, dus die hielden zichzelf meestal wel bezig, of ik ging mee computeren of n spelletje doen ofzo..
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Haha euh film kijken? voorlezen.... ik heb een nichtje vn bijna 3 en die weet zich we te vermaken... ik hoef alleen maar de hele dag achter haar aan te rennen (Pietaaaaaa kom je nouuuu???). Schelpjes zoeken ofzo, ga iets verstoppen wat ze dan kan gaan zoeken zoiets.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Oeeee verkleden!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
jocking
|
![]()
knutselen! Gewoon van een paar vellen gekleurd papier, mallen overtrekken, uitknippen en in elkaar knutselen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |