|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb me gisteravond laten overhalen om tijdens marcoV zuipfeest te houden bij mij thuis, en straks naar de peppermill te gaan
![]() ![]() 10-5-2003 Music 4 Everybody Guest Dj Luna house area ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor de minder wetenden op peppermill-gebied.. Dat is zeg maar de plaats voor de vele vele buitenlanders om op stap te gaan.. Zijn regelmatig vechtpartijen etc etc, en er komt gewoon wat jonger volk ook, niet echt de place2be voor mij in ieder geval. En bovendien is er teveel 'populaire' muziek, terwijl Vizion niet lager gaat dan hardtrance/hardstyle, dus toch meer voor mij.. Oh ja, Alwin, dit is de lining up voor raving nightmare: 30-5-2003 Raving Nightmare - Buzz Fuzz - Lady Dana - Gizmo - Darkraver - Delirium - J.D.A. - Kristof - Stanton - Panic - Vince - Mogwai, - Stunned Guys - Endymion - Promo - The Viper - Waxweazle - D-Spirit - Raverunner ![]() |
![]() |