|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik en mijn vriendin hadden het toenstrax gedaan en toen we klaar waren kwam bij het vocht wat eruitkwam een beetje bloed bij vrij. dus zij heeft de bijsluiter van de pil gelezen en daar stond bij dat het kon liggen dat haar lichaam aan de pil moest wennen of het was een trombose.
maar wat is een trombose???? please help!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
dat is als je bloedpropjes in je aderen hebt, dus het bloed stolt in je aderen. Heeft helemaal niets met sex te maken
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dus ik neem aan dat haar lichaam moet wennen aan de pil of kan het nog andere oorzaken hebben???
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ja, neem het maar aan van wel...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik denk dat het er meer vanaf hangt hoe lang ze de pil al slikt..
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
exactly.
Als op de bijsluiter staat dat door een plaatselijke trombose zoiets kan gebeuren.. dan geloof ik dat dan maar. Maarja zoals die bush-fan zei, over trombose klopt. Ennem, ik denk dat je gewoon iets te ruw bent geweest.., heb je daarvoor ook iets anders gedaan? per ongeluk met je/haar nagel iets kapot geschuurd.. kan ook.. |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
trombose is inderdaad het dichtslippen van je aderen. en geloof me dat is geen prettig gevoel. en het is nog gevaarlijk ook!
maar het heeft echt niets met de pilte maken...tromose is een doodsoorzaak die vrij hoog staat ik dnek niet dat ze een pil vrijgeven waar je dat dus mee kan krijgen .. ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |