Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 May 2003, 20:10   #1
bloon
Guest

Standaard Druk (maar gaaf) weekend....

ik morgenvroeg lekker om 6 uur op staan :S
maar dan gaan we gezellig indrinken bij ons thuis,
en dan om 7 uur naar school, klaarmaken voor LSD.
dan kiendjes HELEMAAL onderspuiten met die wc breeze shit die echt GRUWELIJK ranzig is,
dan wat rondhangen op school, barbequen op school.
Dan massaal het dorp in en drinken, dan naar de friettent.
Dan rond een uur of 20.00 ff naar huis, spap een handje geven omdat ie 50 jaar wordt (ja ja, abraham!!)..
thuis nog ff gezellig wat drinken met wat famillie enzo
en dan om 22.00 komen vrienden nog wat meedrinken, en dan gaan we richting Zegers, eindexamenfeest, waar we verblijven tot in de late uurtjes, en dan daarna nog afterparty bij ons thuis

Dan is het een uur of 8 zaterderdagmorgen, en dan mag ik ff 2 uurtjes slapen, om vervolgens mee te helpen de tent weer af te breken (staat tent buiten), ben ik om 11 uur klaar, mag ik douchen enzo, en dan mag ik nog een half uurtje op de bank liggen nuchteren. Dan om 12 uur richting neerkant, naar de kerk, waar mijn nichtje 't vormsel doet (ai ai), rond half 2 naar mijn nichtje, om daar vrolijk verder te feesten en te drinken, tot een uur of 22.00. Dan weer naar huis, even opfrissen, en richting vrienden, om even in te drinken en daarna naar de apollo (discotheek) weer verder feesten tot in de late uurtjes. Dan naar huis, paar uurtjes slapen, dan vervolgens om een uur of 10 opstaan, ontbijtje maken voor m'n moeder (ja ja, moederdag... :S)
Dies dan blij en zo (hoop ik ), dan weer mijn nest in, tot 12 uur proberen te slapen. FF eten, en dan naar ons oma, waar de hele familie bij elkaar komt, om daar weer te feesten. Dan om 18 uur ofzo met de hele familie uit eten en gezellig doen enzo. En dan kom ik rond 22.00 weer thuis, dan ga ik direct naar bed, en blijf ik de rest van de week daar liggen denk ik.

Zo.. en wat gaan jullie doen?
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels