|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat ik vandaag heb meegemaakt! Dat is echt geweldig... het is zelfs bijna beter/lekkerder dan sex!!
Vannavond ben ik naar een concert geweest van 3 bands. Ze traden alle 3 op in Inocent... normaal is dat een echte kut tent, maar als een bandjes zijn is het echt gaaf! Blaat (uit nederland) Cathode (uit nederland) Serverd State of head (uit Amerika) Ik was daar rond 8 uur aan, en ze waren nog niet begonnen want serverd state of head wat er nog niet. Dus ik naar boven samen met de bands een biertje drinken en flink ouwehoeren. Blaat begon toen eindelijk met spelen (toen tegen half 9 serverd state of head er was), na 2 nummers ging er een buis van de versterker kappot... dus snel een andere versterker (top) regelen... het was wel grappig maar niet echt mijn smaak... Toen Kwam Cathode... ik ging helemaal uit mijn dak... die lui waren zoo goed (ik had ze wel een keer eerder live gezien, maar dit was echt perfect!!)(die lui blijven trouwens regelmatig bij ons slapen... zijn gewoon vrienden van mij en me zus)... Ik heb gedanst en gedanst... echt niet normaal... Ik was dus uitgeput en ging nog weer meer (gratis) bier drinken van de band boven... en toen kwam Served State Of Head.... Dit lui zijn zo hard en zo goed... ik heb me echte alles uit me lichaam gedanst... Alles was zo intens... de sfeer alles... Ik kwam gewoon echt bijna klaar door alles... Idereen met iedereen aan het dansen, en elkaar overeind helpen... en vooral na de tijd lekker iedereen doei zeggen, veel mesen leren kennen (nederlandse/duitsers/fransen)... Jezus... echt waar... ik heb een t-shirt waar tijgertje op staat, en dat shirt is redelijk vervaagt.. maar door al het zweet leek tijgertje weer helemaal inorde.... Dit was HET beste concert dat ik ooit heb gehad... Als iemand nu ook maar naar mijn penis zou kijken zou ik al klaar komen... zo intens, zo gezellig... Ik wou dat meer mensen erbij konden zijn... er waren in totaal maar 50 mensen ofzo (in een zeer klein gebouw op een maandag avond... dus eigenlijk super veel...).... Ik heb maar 8 pijpjes gehad (grolsche ja)... en ik voelde me zo dronken... maar was het niet... Alles was zo perfect... alles alles alles... Ik hou van wat er vannavond allemaal gebeurd is... Maar er is 1 ding dat beter was.... en dat zeg ik niet ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() cool voor je ![]() Ik kom net terug van GZA (WuTang) in de Melkweg ![]() ![]() Ook leuk, heb iets van 40 fotow's gemaakt, post wel morgen ofzow Concerten zijn zow briljant ![]() Over 8 daagies Guano Apes aaaaaaaaaaaaah life is goooooooooooooood ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
moet je de nijntje tune eens downloaden. elke dag te zien op z@ppelin
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
athanatos
|
![]()
ik vind ut echt stoer dat je dit zo intens kan beleven
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Ere lid
|
![]()
ik denk dat het eerder het gratis bier was fizz, dan vind je jim van idols nog perfect klinken!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
hehe kben blij voor juh dat het zo tof was!!
|
![]() |
![]() |
#7 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
Hij zegt tog dattie nie zoveel op had..
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik had inderdaad niet zoveel op. Maar zo intensief als dit was... dit was echt geweldig... alles....
|
![]() |
![]() |
#9 |
veteraan
|
![]()
gwooon aan mij denken Ko, dan was je al klaar gekomen
![]()
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
dat had ik toen ik met me klas vorig jaar naar Ameland ging… dat was ook zooooo geweldig, iedereen kende elkaar of leerden elkaar nog beter kennen, kon plezier maken met elkaar en troostte elkaar wanneer het nodig was…
Dit jaar was echter het tegenovergestelde… niemand kent elkaar en er zijn teveel groepjes die weer een hekel hebben aan die andere groepjes waar ze niet bij in zitten… bah ![]() vorige week zat ik telkens mijn tranen in te houden, omdat alles weer naar boven komt, wanneer je de dingen weer ziet waar je vorig jaar ook bent geweest. |
![]() |