|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo,
Binnenkort word ik geopereerd aan mijn knie. Ik krijg geen algehele narcose maar een ruggeprik. Nu kreeg ik gisteren een brief en daar stond in dat ik 5 dagen voor mijn operatie niet mag roken en ook geen medicijnen mag gebruiken. Weet iemand waarom? |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
slecht voor de gezondheid
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
vast iets met de dikte van je bloed te maken
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Medicijnen en roken doen dingen met je lichaam die niet prettig zijn bij een operatie; het verhoogt de risico op complicaties. Niet alleen verdikking van bloed, maar gewoon andere zaken.
Bij een operatie wil een chirurg gewoon precies weten waar die aan toe is en dat het lichaam *schoon* is van allemaal zaken. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
mmmz dan zal ik dus egt moeten stoppen
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nerd
|
![]()
kan je beter helemaal stoppen, roken is slecht voor je gezondheid en t bespaart je ook een hoop geld op lange termijn
![]()
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |