|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
concert | art-pop
Kaizers Orchestra (nor) Het Noorse Kaizers Orchestra is vijf jaar geleden opgericht om de beste liveband van Noorwegen te worden. Dat doel hebben ze inmiddels bereikt, en nu zijn ze op weg naar verovering van de rest van de wereld. Denk Tom Waits, mix dat met De Kift en lastig te benoemen Noorse invloeden. Doe er vervolgens vijf jaar live-ervaring bij, een totaal gestoorde podiumperfomance en enkele lokale nummer één hits. Instrumentarium: een gitaar, een drumstel, een contrabas en een pomporgel. En niet te vergeten twee olievaten, te bespelen met twee breekijzers. De verovering van Nederland begon met een verbijsterend optreden op het Eurosonic festival in januari. In de OOR werd hun laatste plaat alvast omschreven als "De beste plaat van het jaar tot nu toe" en ze staan tevens hoog in de Moordlijst. Wij denken dat dit één van die concerten wordt waar men het over jaren nog over heeft. AANVANG: 20.30 ENTREE: € 8,50 E-PAS: € 3,50 < --- llalalala ![]() underground danceparty| techno Basic Grooves Techno: Laidback Luke, Daniel & The Bassgun Het is de enige echte dansavond van Twente alweer gelukt een topper achter de decks te krijgen vanavond. Laidback Luke werd al na zijn eerste release "Act The Fool" internationaal geprezen. Sindsdien is het alleen maar beter gegaan met deze 24 jarige ster uit Aalsmeer. Elke nieuwe release is te vinden in de sets van onder andere Basement Jaxx en Armand van Helden en hij maakte al remixen voor onder andere Green Velvet. Na de techno van de afgelopen jaren worden zijn dj-sets steeds gevarieerder en zijn platen origineler, getuige de laatste single "Popmuzik", die bolstaat van de jaren '80 geluiden. Voor en na Luke draaien BG-residents Daniel en The Bassgun. AANVANG: 23.00 Dit lijkt me wel wat voor mij .. echt wel ![]() Zijn er meer mensen die dit wel wat vinden. Het is in Atak, Enschede.. en ik heb euhm, 3 xtra slaapplaatsen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
jocking
|
![]()
zie reactie op q2u
![]() maarm, vind het wel een extreem wazige combinatie... maarja, dan komt ik toch alleen voor het eerste ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |