|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
-
|
![]()
Godverdomme elke keer hetzelfde...
IK ben twee keer dit jaar ziek geweesten al twee keer gaan ze tegen de leerkracht zeggen die mij nie kan uitstaan, dat ik THUIS BLIJF OMDAT IK MEN TEST NIET GELEERD HAD... Als dien gast uit mijn klas één woord verkeerd zeg, slaag ik dien recht in zen gezicht... ![]() Klote-kinderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
jocking
|
![]()
gezellige klas heb je dan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik heb ook een rot-klas er zijn maar 4 mensen met wie ik omga.. en daarvan ook maar 1 buiten school omdat die bij mij op voetbal zit..
Ach jah ik ga wel met mensen om die niet bij mij in de klas en/of niet op school zitten.. en daar heb ik genoeg aan ik hoef die sukkels niet als mijn vrienden |
![]() |
![]() |
#4 | |
-
|
![]() Citaat:
én hij zit bij mij in de klas. Hij's drie keer gedubbeld ofzow. En hij doet alles om interessant over te komen. Ik haat em zo hard, en hij gaat het morgen weten ook. Heb met die leerkracht van boekhouden zo veel problemen gehad, en nu ging het eindelijk wat terug goed, nu lappen ze me zoiets ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
.. kop op ..
laat je niet zo klote voelen door die lul. .. En wat doe je hier? Forum.scholieren.com is leuker. ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Als de leraar daarin trapt issie lekker dom.. ik bedoel: Hoe kan die jongen dat weten ? Heeft ie soms een doktersverklaring dat je NIET ziek bent ?
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
kan je niet over geplaats worden...
maarja, mensen die pesten zijn eigenlijk heel erg gepest vroeger en proberen nu die dingen op andere mensen over te brengen niet op reageren, dat helpt meestal wel, gewoon negeren en hem niet aan kijken als die iets zegt |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Pesten ze je?
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ja en?
![]() Domme leraar dan als hij op die jongen ingaat.. Toen ik nog op de middelbare zat "naaiden" we ook weleens klasgenoten wat betreft spijbelen..Diegene hebben nooit straf gekregen ofzo... |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
OFFTOPIC:>klaag Topic<
ON":humff vrij klote iig..
![]() |
#14 |
Lid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
een leerkracht is heus niet zo naief om dit soort opmerkingen serieus te nemen. Ook niet als deze jou persoon niet zou kunnen uitstaan. (wat meestal eerder andersom is) een lerkracht laat in zijn beroordeling of oordeel over leerlingen natuurlijk niet meespelen of hij ze aardig vind of niet.
![]() |
![]() |
#16 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() en das idd wel klote voor je ja, je moet anders gewoon met je leraar gaan praten die die andere leerling zomaar gelooft
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Van mijn grootvaders weet ik het niet... |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
same here girl...
heb het gevoel dat ik met een tiental 12-jarigen in de klas zit, en met een 7-tal 17jarigen... |
![]() |
![]() |
#19 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|