|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
k moet dit ff kwijt....
Op mijn school heb je echt van die groepjes die vriendenclubjes jullie kennen het vast wel....(ik heb er een hekel aan maar ja niets aan te doen)Ik zat in zo een groepje met van die stille mensen verlegen vinden alles fout om het hard te zeggen nerdo's....ik voelde me er na een jaar niet meer thuis en k werd verliefd op iemand die heel anders was dan hun gezellig altijd lol gewoon zichzelf zijn enz. hunn werden er boos om en ik luisterde gvd nog naar ze ook want ja je vrienden wil je niet kwijt raken...En er gebeurde steeds meer van dat soort dingen.Ik raakte steeds meer aan de praat met andere mensen die heel anders waren gewoon lol maken niet van alles en probleem maken enz.(die jongen waar k stiekem nog verliefd op was zat daar ook bij) K voelde me er helemaal thuis had lol ging met hun naar de bios en vertelde hun wat er allemaal aan de hand was dat die andere mensen me verplichtte naar hun te luisteren en dat ik de laatste tijd alles fout deed volgens die "nerdo's"......de mening van hun was laat ze vallen dat is niks je moet je zelf kunnen zijn....maar jah ik hield wel van de "nerdo"s ën wou ze diep in me hart niet kwijt.....Maar ja dat gebeurde dus wel....ze gingen over me lullen ik had opeens aids.....leuk verzonnen en iedereen geloofde het......ik ben ff een weekje weg gegaan ff geen school ff niks denken wat ik hiermee moest ik heb een brief geschreven naar me mentrix waarin ik alles duidelijk maakte zij heeft deze voor de klas voorgelezen....Ja en natuurlijk niemand "nerdo's"had het gedaan en ze vonden het zogenaamd heel erg dat iemand zoiets kan verzinnen...en onder elkaar maar door lullen over me...ZE hebben me laten vallen want ja ik had het er toch zelf naar gemaakt ik praatte toch met andere mensen ik veranderde toch, niet hun....Ik heb er heel wat traantjes door late vallen...waarom zag ik hun ooit voor vrienden aan...De mensen waar die nu me beste vrienden zijn en waar ik zoveel van hou hebben me er boven op geholpen en ik ben ze er eeuwig dankbaar voor.....en de jongen waar ik altijd gek op was is nu me vriend en me maatje.....ik dacht dat ik hier nooit uit kwam maar het is gelukt ![]() wat ik dus eigenlijk kwijt wou hoe kan het dat sommige mensen zo hard en onmenselijk zijn hm sorry voor dit lange verhaal..... ![]() ![]() |
![]() |