|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
(als je vriend die heeft) is dat ook zo'n raar mens als de zus van mijn vriend? Ze had het al voor een deel bij me verknald, maar nu helemaal. De koningin is morgen jarig en zou vanavond haar verjaardag vieren met wat vrienden. Wij "mochten" ook komen. Nou was ik toenstrax in de winkel waar ze beiden werken en toen mn vriend weg was zegt ze opeens tegen mij : ik heb liever dat JIJ morgen komt echt op zo'n manier van; ik wil jou er niet bij hebben . En ik knalde bijna uit elkaar van woede. Nou morgen ga ik dus ook niet. Stom kreng(als haar ouders erbij zijn weet ze niet hoe vriendelijkz e moet doen en als ze wegzijn is het tijd om mij weer af te gaan zeiken). Tegen mn vriend zegt ze niks en ik krijg het dan weer op mn bordje. Ik was zo pissig dat ik meteen naar mn vriend heb gebeld om dat door te geven. Want die wist dus van niets. Het was dat ik zo kwaad werd, anders had ik meteen mn bek opengetrokken. Zo dat is eruit
Laatst aangepast door Queenie : 14 June 2003 om 15:42 |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ze wil je dus niet op haar feest? sla er op
![]() en neej,eigenlijk niet,mn vriend zn zus is 13,en echt een heel lieve meid,we spannen altijd samen tegen mn vriend ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
SJITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT........... ...... IK SCHAAM ME NU ROT! Wat blijkt nu................................................ .. Vanavond mag ik wel komen............... Het kwam een beetje fout over op mij............................................. Ze vroeg alleen kom je morgen OOK dan................... KUT KUT KUT.........
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |