|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik heb een tante de zus van me moeder... het is me peettante.
me ouder hebben ruzie met haar waarom weet ik niet ik was niet de aanleidig van dit gebeuren dus ik was onschuldig ik heb jaren lang via mijn oma contact gezocht ze was tenslotte mijn peettante. ze komt wel nog elke zaterdag mij oma op halen dus daar lag het niet aan.maar zonder succes ik had het opgegeven en bij me zelf gedacht dat ze kon stikken! mijn peettante is gescheiden en met mijn oom heb ik nog contant heel veel zelfs en met mijn neven ook. nou krijg ik me vandaag een meeltje van me peettante! ik denk wie is dit? en hoe komt ze aan mijn mail adres, ik de mail na gespit kom ik er achter dat me neef dat zelfde meeltje met virus waarschuwing ook naar mij had gestuurd en nu krijg ik van haar het nog es... is dit weer een schreeuw om contact? na 10 jaar eindelijk wakker geworden? kennen jullie ook z'n situatie? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
nee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Misschien wel jah. maar misschien heeft ze ook gewoon op het verkeerde knopje geduwd. Mail haar terug....... En kijk wat ze zegt
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |