|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Aachen TSV
|
![]()
Nu alwééérrrr
![]() ![]() In januari dit jaar, vlak nadat t uitging met mijn ex-vriendin, Sabine, had ik heeel erg veel contact met een meisje uit mijn klas, Eline. We waren altijd al goede vrienden, en toen Sabine me vroeg wie het leukste meisje uit mijn klas was bijvoorbeeld, zei ik ook al Eline, ze lijken erg op elkaar ook, hehe, mijn smaak dus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
als t weer uitgaat en je hebt geen zin dan moet je maar zin maken
![]() ![]()
![]() |
#3 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ja et kan ook gewoon beetje zijn van,
you dont know what you got till its gone |
![]() |
![]() |
#5 |
Ja?
|
![]()
zoals ik al zei
![]() 1. nog genoeg leuke meiden. 2. 3 maal is scheepsrecht. ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
hmz nu heb ik ook nog s wat.
gister was de nicht van n vriend mee op stap, hoor ik net dat ze mij wel leuk vond. gisteravond niet echt gemerkt ![]() maar volgende keer iig op tijd je kans grijpen bart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
-
|
![]()
Grijp de volgende keer gewoon je kans
![]() Ik denk dat je die fout nu niet meer gaat maken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
mycodenameis:edman
|
![]()
"overhead, if you look real hard, you will see that, there's millions of angels"
![]()
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Ahhhh
![]() ![]() Je moet de volgende keer gewoon je kans grijpen ookal heb je er ff geen zin in, want anders krijg je straks weer spijt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik heb ook geen geluk in de liefde...
blijven volhouden ! dan zal t der ooit van komen ![]() keep on ! greetz, the new one |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
dwing haar met geweld desnoods, werkt vaak.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt soms zo van die momenten........ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
tja kerl, ik voorspelde t al voordat je op vakantie ging en je weet wat ik er verder van vind... Je wou vrij op vakantie gaan, kan ik begrijpen, maar als je die Eline daarvoor opgeeft moet je wel scoren natuurlijk, maar je heb volgens mij niet eens met een meid gezoend. Tja sorry kerl, ik zal je de volgende keer nog beter waarschuwen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
sja,had je haar maar niet moeten laten gaan de eerste keer...en vrij willen zijn voor op reis te gaan vind ik nog dikkere bull...
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zo gaat het meestal. Ik kan je vertellen dat we eigenlijk allemaal prutsors zijn als het om vrouwen gaat. Niemand verliest en niemand wint (hey, Two Weeks Notice gezien WhizzCat? ja zeker, al 2 keer ![]() |
|
![]() |