|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb het wel eens meegemaakt,het voelt heel appart
Net alsof ik uit spijkers besta en de hand een magneet is De spijkers worden naar boven getrokken en dan voelt heel prikkelachtig Eigenlijk heb ik er niet veel in gelooft maar op een gegeven moment toen ik lag met mijn ogen dicht voelde ik het zonder te kijken En op een bepaald moment kon ik gewoon ook aanwijzen waar de hand zit... kleine uitleg:soort van energie banen liggen soms niet goed en die worden dan anders gelegd of anders gemaak zegmaar ieder gevaal HEEL appart wat je pas kunt geloven voordat je het meemaakt |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik vat het niet helemaal?
![]() ik heb soms wel tintelingen is dat ut misschien? ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ja?
|
![]()
jij bedoelt magnetiseren denk ik?
![]() |
#4 |
Trots van het noorden.
|
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
nee het gaat zegmaar alsvolg:
je concentreerd je gewoon eerts op de hele omgeving,waar je ligt,waarom,hoe,en alles vergeten alles zwart zien voor je ogen en dan dingen laten komen en je ogen dichtdoen iemand gaat alsware met zn handen boven je lichaam iets van 5 a 10 10 boven een bepaald stuk en als je daar goed op kan reageren voel je bepaalde tintelingen en dat is heel raar wat ik nog nooit heb meegemaakt |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
heb je niks te doen ofzo thuis hahaha
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Ja?
|
![]() Citaat:
voorzover ik weet..
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
hmm raar
ik heb wel een raar gevoel op mijn hand als ik daarmee over de tv strijk als ie net uit is ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
totaal anders het gaat met 2 personen als die sterk op elkaar zijn aanepast zegmaar |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
ff een gesprek tussen iemand uit mijn klas die ik maar x noem x: david kijk eens david:wat? x:ik kan een bol maken van energie david:cool ja maar..............ik zie niks x:ja maar je moet er ook in geloven david: ![]() eerst zien dan geloven ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ja en hoe komt dat, door je lichaam`s temperatuur, en als je je hande heel dicht bij elkaar houd, voel je dat |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |