|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
ik ben terug uit schotland.
1 week lang supermooi weer gehad: 25 graden en volop zon. de 2e week regen, regen, regen, maar dat hoort erbij en was ook wel eens lekker. t in the park was geweldig: het schotse publiek is bijzonder aanhankelijk (geknuffeld en gekust met weet ik het allemaal wie), de bands waren goed, de sfeer geweldig, en ik heb biffy clyro en the cooper temple clause ontmoet. die jongens zijn ontzettend lief, mooi en GEIL. op de foto geweest met james (en geknuffeld ![]() ik heb 23 bands gezien, waarvan coldplay, the coral, supergrass en idlewild de hoogtepunten waren. ik zal nog wel foto's posten ofzo. schotland zelf was ontzettend mooi, ik heb mr perfect ontmoet ![]() ![]() de mensen zijn superaardig, de steden mooi, gezellig en leuk. de natuur is prachtig, het eten heerlijk en ook de reis is goed gegaan. de beestjes zijn supercooooooooool: vooral de schotse hooglanders natuurlijk. en een nacht op een kasteel geslapen waar 3479325976 konijntjes in de tuin rondhuppelden, echt coooooool. en op skye (eiland) liepen er tig schapen gewoon over de weg. erg schattig. een en al lof dus en als iemand nog iets wil weten hoor ik het wel. rest mij de vraag: heb ik iets gemist? nieuwe mensen, of is het forum al wat boeiender geworden? zijn er nog mensen die iets superboeiends hebben verteld of meegemaakt. en een afscheidsgroet aan the6thgate, ik heb beloofd gedag te zeggen maar zie zn topic niet ![]() adios.
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
leuuuuuukkkkk
![]() ![]() ![]() ![]() en je hebt iets gemist: er heeft zich een ware biffy fan hier geregistreerd ![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Trots van het noorden.
|
![]()
wb
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
hee die biffy
je vakantie was cool zo te horen! welkome terug meis ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wb
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Biffy welkom terug
![]() ![]() ![]() Phuuuu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
oh oh, daar hebben we die spammert weer
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
ik krijg spontaan zin om verhaaltjes neer te kalken hier.
hoe triest ofzo hehehe. t in the park verhaaltjes ![]() knuffel met james oo wat lief. ik kan echt aan niks anders denken ![]() trouwens als jullie foto's willen zien: tadaaaaa klik maar even hier. er zitten echt supermooie tussen. en uhm. okeej. coldplay was dus best wel gaaf, stond zowaar voor een nederlander, helaas was hij erg triest en heeft hij mn halve rug eraf geschuurd met zn lompe tas. vage gast ![]() ![]() ![]() the coral was natuurlijk fantastisch: geweldig dat iedereen het kende en meezong. biffy was schattig: bijna de enige echt coole band waar het niet zo enorm druk was. idlewild was geweldig: roddy zag er zoals gewoon supersexy uit ![]() supergrass speelde superveel oude nummers, geweldig. the charlatans waren ook cool, ook superveel oude nummers, geweldig!! skin was ook wel kicken, echt een showbizz-chick: heel veel rondspringen, kletsen en het publiek in. hell is for heroes was ook suuuuuuuuuuper: die zanger kan echt alles ![]() ![]() SFA is enorm gegroeid, de vorige keer dat ik ze zag was het een tikkeltje saai, maar nu, wow.. en ben daar ook door 10 mensen geknuffeld en weet ik het. en de toegift: kwamen ze in yeti-pakjes ![]() oooooja, en dan nog het meest amazing verhaal:"jack white (van de white stripes) zat in een auto-ongeluk en heeft toen zijn duim verwond: een van de hoofdacts van zaterdag kon dus niet doorgaan. en toen in de plaats daarvan kwam iets nog veel superdecoolers: namelijk een heuze tribute aan the white stripes door the flaming lips. wayne als gewonde jack ![]() okay nu is het wel weer genoeg geweest ik weet niet of het iemand boeit ![]()
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ja?
|
![]()
wb biffy
![]() en leuuuke verhaatljes ![]() ![]() ![]()
![]() |
#13 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
tuurlijk hebben we je gemist, er is geen leven zonder jou mogelijk (slijm slijm)
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
mycodenameis:edman
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ---- en instructio4: jammer van die opmerking
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
HEHEHEHE. neej ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
![]() ![]() misschien moet ik op een forum anders doen dan in t echt..? ![]()
![]() |
#22 | |
Lid
|
![]() Citaat:
en reply ff op pm ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Aachen TSV
|
![]()
Wat een desillusie. Ik klik vol verwachting op die link, in de hoop daar foto's van mooie dames aan te treffen, of eventueel biffyclyro (niet de band
![]() ![]() ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() maar idd, sorry, alleen mooie mannen daar ![]() godverdomme, stomme msn groups ook ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Lid
|
![]()
hier dus de foto die ik bedoelde
![]()
![]() |
#26 |
|
![]()
wow dat is een vette fotow
![]() ik moet mijn foto's nog laten ontwikkelen trouwens.. ik ben te lui ![]()
![]() |
#27 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() waar iemand een half glas bier overheen gooide bij the coral ![]() ben wel benieuwd naar de jouwe.
![]() |
![]() |
#28 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |