|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
... Kep sinds kort last van hooikoorts
![]() Last van jeukende ogen man nie normaal en de hele tijd niezen en dat met dit mooie weer !!! Iemand hier last van hooikoorts en een tip om van die jeukende ogen af te komen het irriteert me zoow erg bah |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
gezondheid.
nee geen last van.. nooit last van gehad ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
mycodenameis:edman
|
![]()
gezondheid
ik heb een kleine vorm van hooikoorts. ik maak teveel eiwitten in mn ogen aan en dan irriteren mn lenzen soms best wel een beetje heel erg. dat is ook wel een beetje kut. maar sterkte.. ik weet niet echt veel tegen hooikoorts ofzo ![]()
![]() |
#4 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Geen Super Lid
|
![]()
mijn broer heeft het ook
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ja?
|
![]()
hooikoorts is erg irritant jah..
ik heb het niet heel erg.. maar als ik t heb.. dep ik af en toe mn ogen met een nat watje ofzo.. dat wil nog wel eens helpen. Je hebt er ook medicijnen voor.. anders moet je ff bij de drogist kijken? hoop iig dat t snel over is voor je
![]() |
#7 |
the bearded lady
|
![]()
tja...vraag t aan iemand die ook aan hooikoorts lijdt of ga ermee naar de drogist/apotheek/dokter
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Kheb ut ook..
Van de dokter kun je wel allerlei middeltjes krijgen, zoals pillen of oogdruppels, maarja bij mij helpt het niet ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
hatsjoe
zo heb je niets en zo heb je een hand vol ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
1 ding, NIET in je ogen gaan wrijven. Hoe erg het ook jeukt, als je daar eenmaal mee begint dan zijn je ogen echt helemaal rood en doet soms flink zeer.
Medicijnen helpen er bij niet tegen (ik heb sowieso wat tegen medicijnen), maar dat verschilt heel erg per persoon. Je kan het ook in 1 keer krijgen en er ook weer in 1 keer vanaf zijn. Ik had het opeens toen ik 15 was ofzo. En toen ik 17 was heb ik nergens last van gehad... en de afgelopen 2 jaar is het weer wat erger. |
![]() |
![]() |
#11 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|