|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
jow allemaal ik heb een probleemke ik ben verliefd op een mieske ma ze is heel onberijkbaar en ik ben ook verschrikkelijk verlegen
en er is nog een groeter probleem ze is niet echt hoe moet ik da zeggen uee kappitaal krachtig niet dat ik daar een probleem mee heb ma mijn ouders zeker wel dus hoe kaart ik deze 2 problemen aan ik ben echt VERLIEFD |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, fuck je ouders... als je iemand echt leuk vind om wie ze is is dat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangerijker dan wat dan ook.... wat kan jou dat kut kapitaal nou schelen? En maak even je ouders dat goed duidelijk dat ze niet zoveel waarde aan dat soort dingen moeten hechten anders word ik boos |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja, je kan je ouders een hypothetische vraag voorleggen. Zo van: wat zouden jullie er van denken als ik een relatie zou hebben met iemand van een paar standen lager?
Toch zou ik er nog wel even over nadenken. Ik heb zelf ervaren dat het niet echt fijn is als iemand wat minder kapitaalkrachtig is. Je denkt dan toch anders over bepaalde uitgaven enzo...Maar ja, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten... |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
bedankt
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
als er eimand nog oplossingen of commentaar heeft zet ze maar hieronder
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() natuurlijk hebben sommige mensen meer te besteden dan andere maar daar gaat het dus totaal niet om. darkstar als jou ouders zoveel problemen met andere mensen die misschien niet veel geld verdienen, dan ligt het probleem toch echt bij je ouders en niet bij je vriend |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mijn ouders zouden het niet echt op prijs stellen als ik Achmed uit Zuilen als vriend zou hebben.. Op zich wel logisch..Je hebt toch een reputatie hoog te houden.. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk.... en als me ouders daar problemen mee hebben is dat heel jammer voor hun, maar dan houde ze me nie tegen hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en trouwens.. als jij nou helemaal verliefd zou zijn op achmed die uit zuilen komt wat maakt dat nou uit dan? en hoezo reputatie hoog te houden.. .o ik ben rijk, ik ga alleen met mensen om die ook rijk zijn, want anders wordt mijn reputatie omlaag gehaald.... zoon soort gedachte? naja als men zo wil denken fijn.. moeten ze vooral doen, maar toch niet echt tolerant tegenover andere mensen of wel dan? |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Looking at you
|
![]()
wat hebben je ouders er mee te maken... jij moet met dat meisje leven je ouders niet
![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
arrogante $#&@&'s met hun fuckin vooroordelen |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik ga er verder maar niet meer op in..
Mensen die zelf in zo'n situatie zitten zullen het wél snappen..De één trekt zich er natuurlijk meer iets van aan dan de ander..Dat is logisch.. |
![]() |
![]() |
#14 |
veteraan
|
![]()
ach, je bent ook een kakker of je bent het niet he
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
waarom ben ik nu weer een kakker
ik snap et nie meer |
![]() |
![]() |
#16 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
en maar zeuren dat men er niet van houdt om in hokjes geduwt te worden
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En voor de topicstarter: ik zou niets tegen je ouders zeggen zolang je geen relatie met dat meisje hebt...problemen voor niets. En als je iets met haar hebt, en je ziet haar graag, trek je dan niet te veel aan van je ouders. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
ubergruber
|
![]()
mensen die zelf niet in deze families zitten snappen niet wat de problemen kunnen zijn. Ik heb er althans voor dit probleem nog nooit een oplossing kunnen vinden
![]()
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
nee maar met dit intolerante gedrag van de zogenaamde 'kakkers' kom je ook nergens. tis toch achterlijk om mensen te beoordelen op hun inkomen en hoeveel geld ze wel of niet hebben
|
![]() |
![]() |
#23 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
ja denk je boeiend wel dan snap je de zakelijke wereld nog niet daar kun je beter een kul product waar niemand iets aan heeft en slecht is verkopen als je een goede status hebt dan dat je een rot status hebt en een perfect product voor een zeer scherpe prijs. In de echte zakentop gaat het niet om wat het beste / voordeligste is het gaat om vriendjes politiek en statussen. als zoon lief of dochterlief thuis komt met iemand die een heel erg laag of inkomen heeft is dat een open deur om in te trappen voor de andere zaken lieden die concurerende posities hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Nerd
|
![]()
tis alleen zo typisch dat over t algemeen de meeste kinderen dat soort dingen overnemen en het later hun kinderen ook zullen verbieden of zal jij dat niet doen, Koelkast?
![]() oh btw, ik zou ook gewoon m'n ouders verder laten lullen en doen wat ik zelf wil, of ze dat nou wel of niet willen
![]() |
#25 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
#2, me broer heeft vriendin uit peru, mijn zus is getrouwd met een duitser, en 2 van me broers zijn getrouwd met een duitse, ik zal niet zo gauw zijn die moeilijk doet over buitenlanders ofzo ...
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Nerd
|
![]()
ben je uitgeluld?
![]()
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
je hebt duidelijk nooit in verdiept over hoe dat er aan toe gaat het gaat niet zo zeer om het inkomen maar meer om de status die je bezit en kunt verliezen.
ja denk je boeiend wel dan snap je de zakelijke wereld nog niet daar kun je beter een kul product waar niemand iets aan heeft en slecht is verkopen als je een goede status hebt dan dat je een rot status hebt en een perfect product voor een zeer scherpe prijs. In de echte zakentop gaat het niet om wat het beste / voordeligste is het gaat om vriendjes politiek en statussen. als zoon lief of dochterlief thuis komt met iemand die een heel erg laag of inkomen heeft is dat een open deur om in te trappen voor de andere zaken lieden die concurerende posities hebben. WAUW eindelijk eens een antwoord dat ergens op slaat ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
ter zijn dus nog mensen die ergens verstand van hebben
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lid
|
![]()
KAKKERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Kapitalisme, Zakentop, status. Rot toch op man.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Nerd
|
![]()
ik zou t zelf niet beter kunnen zeggen, Ko
![]()
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
jeej, ik verbaas me dr echt over hoe sommige mensen hier over geld denken!! kop op zeg! wat maakt t nou uit hoeveel je vriend of vriendin te besteden heeft?????? dat vind ik echt de grootste onzin die je maar kan bedenken!! ik zoek mijn vriendje echt niet uit op hoeveel geld hij of zijn ouders verdienen! en als mijn ouders zoiets zouden zeggen/denken dan zou k echt boos worden!! ik ben blij dat ik zo niet ben opgevoed
![]()
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
ueeeeeeeeeeee gelieve als ge tegen iets of iemand commentaar hebt de naam willen zeggen tegen wie ga dat dan richt
|
![]() |
![]() |
#36 |
Nerd
|
![]()
tis vast algemeen bedoeld
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Nickchance
Lijn 4 fan! Registered: May 2002 Location: Posts: 3466 KAKKERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS __________________ Dit is de kans om te bellen voor de mensen die nu thuis zitten, er is niemand op de lijn! De vraag is lastig dus grijp uw kans! Als je het antwoord weet natuurlijk! DA BEWIJST DA U NIVEAU NIE ECHT hoog ligt e manneke !!!!!! |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als je in een kakker cultuur leeft dan heb je toch meer met geld temaken en MOET je ook geld hebben om in die cultuur te blijven leven. Want je moet merkkleding enzo kunnen kopen, en dat is duur. etc. Maar als je Punker bent, dan maken dat soort zaken bijna niet meer uit. Je deelt erg veel met elkaar, en eten etc. wordt allemaal gezamelijk betaald. Kleden maakt niet (veel) uit, en je hebt geen geld nodig voor huur etc. want je kunt gewoon gaan kraken. Dit bedoel ik niet als generalisering ofzo. Maar ik denk dat je mijn punt wel snapt. 1 van de eigenschappen van punkers is TEGEN het kapitalischme, en iedereen is gelijk! Dus geen status, rangorde of wat voor een troep nog meer ![]() Get the point? |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
als je verliefd op haar bent dan houdt je toch gewoon met haar? dan draaien je ouders vanzelf wel een keer bij
|
![]() |
![]() |
#40 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
*zucht*
Kakkers is voor die mensen niet de juiste benaming. Bij ons noemen ze die mensen gestoord!!! Dat je je er druk over maakt wat je ouders zullen zeggen? Tsss.. ouders die een vriend(in) "afkeuren" vanwege haar/zijn inkomen dat zijn dan racisten! Nu moet je niet zeggen dat het geen ras is, iets lager inkomen hebben, maar dat maken jullie er zelf van.. Uitermate slecht dat een man die zo op de hoogte is van alle wetten en iedereen er op wijst, dat die man dan juist discrimineert. Koelkast, ja het gaat over jou, jij discrimineerd!
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zolang jij maar meer verdient is het allemaal goed... toch?? |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
*zucht*
Kakkers is voor die mensen niet de juiste benaming. Bij ons noemen ze die mensen gestoord!!! TIS DE GOEDE DI£ ET ZEGT E ik ![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
1 van de eigenschappen van punkers is TEGEN het kapitalischme, en iedereen is gelijk! Dus geen status, rangorde of wat voor een troep nog meer
mijn stuen heb je daarvoor maar ik ehb er niet voor gekozen en IK ben NIET MIJN ouders!!!!!!! |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
Als je in een kakker cultuur leeft dan heb je toch meer met geld temaken en MOET je ook geld hebben om in die cultuur te blijven leven. Want je moet merkkleding enzo kunnen kopen, en dat is duur. etc.
FIZZ ik leef NIET in EEN KAKKER cultuur begrepen sow ![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
ale ik leef meschien in de cultuur die je beschrijft maar DAT is geen KAKKER ?...........................................cultuu r
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() en leer eens quoten.. ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
ne ikz eg nie dat het kan ikz eg gewoon dat er mensen zijn prevelieges dat is toch logiesch
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Guest
|
![]() Citaat:
dat is dus niet logisch he, het komt toch weer neer op inkomen en hoeveel je te besteden hebt. het gaat er juist om dat je dan niet minder of meer bent dan een ander. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
Hitler had ook bepaalde privileges.. ![]()
![]() |