|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Dit steekt er met kop en schotel bovenuit.
Dat is er met de paplepel ingeslagen. Dat is niet tegen Dobermannsoren gezegd. Ik ben er helemaal infuus van. Hij kreeg een staande ovulatie. Dan sta je mooi voor Jan met de korte lul. Laten we geen oude vissen uit de sloot halen. Kut maar krachtig. Ik erger me kostelijk. Ik sta helemaal triplex. De aandeelhouder wint. Laten we met een schone luier beginnen. Dat is vechten tegen de bierkraan. Het escaleert helemaal uit de hand. Je brengt me helemaal van mijn abrikoos. Nou, dat doe je niet verdienstelijk. Het is het één of het twee. Pak je borst maar vast. Dat legt geen doden aan de zeik. Iemand dood maken met een blije mus. Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken. Je kon een speld in een hooiberg horen valllen. Je bent nog niet zo'n kleine stommerik. Waar heeft dat nou voor nodig? Het maakt mij niet erg. Dat slaat nergens over. Och dat geeft toch niets uit. Dat helpt geen nut. Moet je zeggen wie het hoort. Ik moet niet teveel rijden; ik moet nog drinken. Tegen een Hell's Angel: 'Ga eens opzij met je brommer.' Er waren 3 doden, waarvan 2 ernstig. We gaan er met de volle 50% tegenaan. Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent. Ik maak weleens taalfouten, maar ik ben dan ook geen Neerlandici. Ik heb wel Nederlands gehebt, het heb alleen niet zo gehielpt. Ik spreek vloeibaar Nederlands. Wie niet sterk zijn, moet slim is. Ik zal je eens een poepie van eigen deeg laten ruiken. Ik heb met jou nog een varkentje te schillen. Hij was opslag halfdood. De beste stuurlui staan aan de wallen. Wat is er aan de hand? Vijf vingers! We moeten nu de koe bij de uiers vatten. 't Is al weer vroeg laat. Beter laat dan vroeg. Wie laat begint, mag vroeg weer naar huis. Dat is dood een goed mens. 't Is een goed jaar voor de tijd van het weer. Qua geld kost dat financieel niet duur. Het is binnen buiten dan warmer. Zo oud als de weg naar Metusalem. Met de stok op de kippen gaan. Met de kippen naar bed gaan. Vanavond gaan we de bloempotjes buiten zetten. We hoeven niet opnieuw het ei uit te vinden. Ik ben er erg door gevaccineerd. Dat introduceert me niks. Och, daar kraait geen hond naar. Hij heeft een aardje naar zijn gaatje. Iemand blij maken met een dooie mug. Ik word met scheve schaatsen aangekeken. Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk. Aha, daar komt de kat uit de zak. Eerst de kat uit de boom zeiken. De bakken komen met regen naar beneden. Het regent dat het pijpt. Ik ben mooi met de aap uit de mouw gelogeerd. Dat is geen vraag op mijn antwoord. Geef mijn portie maar aan Flipper. We gaan er met verkrachte eenden tegenaan. Daar krijg je stierballen van. Ze heeft een postanale depressie. We moeten maar eens polsstokhoogte nemen. Hij heeft z'n arm in een nutella. 't Is zuipen of verpompen. Op het scherpst van de schede. Je moet geen wakkere honden slapend maken. Je ziet hier veel gapen en scheiten. Reinig het 'pisgatje' met 'stierepis'. Ik heb een leuke jas op de kip getokt. Dat mag de prut niet drekken. Sorry, neemt u mij niet dadelijk. Dat vind ik steen geil. Iedereen moest worden geëjaculeerd. Executeert u mij. Ons bedrijf gaat fusiëren. Zal ik dit blad even voor je copuleren? Ik zal het voorval eens anaalysren. Ik heb een gespierde scheur. De ovulutietheorie van Darwin. Wat insemineer je daarmee? Ik ben erg quensecont. Je moet niet dronken dat ik denken ben. De overvallers begonnen zomaar in het wilde westen te schieten. Het is niet alles koek en ei wat er blinkt. Er moet kaas op de plank komen. Ik zou niet naast zijn schoenen willen lopen. Ik voelde me een beetje disney worden. Zij hebben een huis van een kast. Je imiteert me mateloos. Je denkt toch zeker niet dat je bang voor me bent? Ik kan dit niet door de beugel tolereren. Je hebt er geen hout van gegeten. Je nekt uit je lul. Hartelijk geteleviseerd. Ik zie de lul al hangen. Du pain, du vin, du rex. Nu gaat er een lampje bij me rinkelen. Vroeger; toen je koe nog met een korte oe schreef. Och, het is ook al net zo lang als het kort is. Het kost een placenta, maar dan heb je ook iets. Het was zo stil, je kon een muis horen vallen. Hij kijkt alsof hij vuur ziet branden. Val de regen in de sloot raken. Je moet je niet de kaas voor de voeten weg laten maaien. Hij heeft er geen boter, kaas en eieren van gegeten. Ik word hier zo moederloos van. Oost west, lest best. Vlaamse uitdrukkingen aten condoom en pil als het meisje niet neuken wil. Wat baten aars en bil, als het wijf langs voren wil. Wat niet baadt, wat niet deert, wie niet wipt masturbeert. wat baten borst en bil als de lul niet stijven wil. het staat geschreven en gedrukt dat je klaarkomt als je rukt. Beter een vogel in de hand dan geen hand. Beter een vogel in de hand dan een hand in de vogel. beter 10 keer vogelen met de hand dan 10 keer niet vogelen. Hoge bomen, lange planken. Hoe meer zielen, hoe meer Chrysanten. Met de hoed in de hand, schijnt de zon in je ogen. als het kalf verdronken is, heeft de koe verdriet. Wie het kleine niet begeert, is maar ne schooier. Wie een put graaft voor een ander, heeft goed gewerkt. Als een hond vecht om een been, is hij zeker schisofreen. Beter een gat in mijn broek, dan een broek in mijn gat! Wie het laatst lacht, is traag van begrip. oude koeien uit het bejaardetehuis halen. ken je er nog meer post ze here ![]() Laatst aangepast door maupstar : 6 August 2003 om 01:58 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik ben lichamelijk én fysiek in orde
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Mohamed Allach (destijds FC Groningen, in Studio Sport): Ja, wij zitten nu in de klap waar de hoeken vallen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Als er één aap uit de mouw is, volgen er meer
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
-
|
![]()
* Ook een konijn kan wel eens het haasje zijn.
* Mijn aannemer neemt niets van mij aan. * Nostalgie is niet meer wat het geweest is. * Je bent wild en je jongt wat. * Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek * wie het laatst lacht, denkt het traagst * waar de maag vol van is, stroomt de mond van over * Voer geen oorlog, voer eendjes * vrij verstandig, neuk een appel. * Stille nacht... geile nacht * Rij jij of drink ik? * Pas op, ik weet waar je huis woont! * nou komt de vork uit de steel! * niet fluiten op de trap , ik trap ook niet op uw fluit * je maakt me dood met een blij vogeltje * Ik vrij veilig of ik rij niet * Ik kan mijn eigen dopjes wel bonen. * Ik heb te diep onder de lakens gekeken * Hij is niet zo dom als ik eruit zie * het pijpt regenstelen * geen haan op mijn hoofd die daar naar kraait |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Uit volle borsten meezingen
|
![]() |
![]() |
#8 |
Beheerder
|
![]()
's avonds is het kouder dan buiten
Ach ja, je bent wild en je jongt wat! al valt de appel nog zover van de boom, we eten hem toch op alle gekheid in een stikkie Alles is weer boter, kaas en eieren. als 2 echtparen echt paren, hebben 4 echtgenoten echt genoten als blikken konden doden zaten er geen bruine bonen in Als de man is op de Wallen, zit het verstand in z'n ballen. Als de pooier van huis is, dansen de hoeren op tafel als de vogels zingen in het riet, regent het morgen wel of niet Als de zomer valt in december, is er iets mis met de kalender. Als ge het nie wit, kan je het altijd nog behangen. als het kalf verdronken is baalt de koe als een stier Als het kalf verdronken is, huilen de koeien als het regent in mei is april voorbij als je bedoelt wat ik snap Arbeid is de ondergang van de drinkende klasse Bedreig de Dieren Behang de luller ! Ben je wat over je stuur gespannen? Bernie & Ert. Beter 1 vogel in de hand dan de lucht van 10 Beter een homoseksuele buur dan een verre nicht Beter een joint in de hand, dan een strike fighter in de lucht Beter een verre buur dan een goeie vriend Bisonkutverdinner blijf van mijn wijf huis bouw je hek! (houd je bek) Brengt de ochtend avondrood, dan heeft iemand met je klok gekloot. bruine bonen maken veel wind bulleprak Consequair blijven (sollidair en consequent) Da water is zo heet als vuur da's geen vraag op mijn antwoord! da's steengeil (geen stijl) daar broekt je zak van af! Daar komt de mouw uit de aap! Daar kraait geen hond naar daar kraant geen haai meer naar. dan kom je als boter na de vis dan kom je in een visuele cirkel Dat heb je gezien in 1 slag op het oog. dat is 1 natte pot dat is een goeie stap in de richting [broertjes de Boer] dat is geen scheulepilletje dat is weer paniek in een glas water Dat kost handen vol met klauwen Dat zet geen doden aan de zijk. dat zet geen zolen aan de dijk Dat zijn twee klappen in één vlieg ... De beste stuurlui zingen zoals ze gebekt zijn de clou is er met mijn kluts vandoor de kat in de pot vinden De kat uit de boom gooien de kot heeft gekatst de lul verwijt de tepel dat hij stijf staat de lullen spiggen op de bank de peer valt niet ver van de boom De pot verplanten de tranen wangen over mijn rollen die planten moet je om de waterklap haver geven dikke bier, 3 lul! dit was de druppel die over de emmer liep doe mij maar een whiskey-on-the-rocks zonder ijs graag Drink en geniet met je maten!!!! een blaffend paard niet in de mond kijken Een centje van een fluit. een halve zool maak nog geen hele een helpende hand onder de riem steken Een open deur dicht trappen Een pint in de morgen is een dag zonder zorgen een schaap in wolfskleren Eén vogel schijt het dak nog niet onder een waging pogen Een zingende draak (dringende zaak) eerlijk duurt te lang er is afgesproken wat we hebben afgesproken (Minister. Borst) Er is een tijd van klonen en vergaan. erwteltjes en wortjes (worteltjes en erwtjes) even polstokhoogte nemen Fietsen is gezond, eet een fiets Ge moet nie hoger willen schijten dan uwen kont zit geen haan op mijn hoofd die daar naar kraait gemeen tehuis Geniet, maar drink met je mate! Geniet, maar drink met maten, geen liters bier, maar vaten Gokken is slecht, wedden? Gooi geen peuken in de pisbak, wij pissen toch ook niet in uw asbak! Haren van de reet (Heren van de raad) heetboven (beethoven) Het blijf-van-mijn-huis-lijf Het is zuipen of verpompen het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit het leven is niet altijd een vol glas bier het pijpt regenstelen Het schaamhaar staat op mijn kaken Het schaamrood stond 'm op de lippen Het schiet me binnen wel weer te buiten. het schip is met man en macht vergaan Hier escaleert iets volledig uit de hand Hier is je gulden een euro waard Hij gaat dan meteen met zijn strepen gooien! hij ging plankgas op z'n remmen staan Hij heeft de melk wel horen klotsen, maar hij weet niet waar de tepel hangt. Hij heeft veel zang op zijn noten. Hij is niet zo dom als ik eruit zie Hij kreeg een staande ovulatie hij maat met twee meten Hij zit een scheetje beef. Hoge bomen op laag water zoeken iets op het scherp van de schede spelen Ik ben helemaal niet lisdecties ik ben in barsten uitgelachen Ik ben snel in me hol getrapt ik ben vandaag met het goede been uit het verkeerde bed gestapt ik ben zoals ik ben, dus neem me maar. ik erger me kostelijk aan die maandverbandreclames ik ga het eens uit een ander ooghoek bekijken ik heb de keukendweil gevloerd ik heb een braakgesprek ik heb een gespierde scheur. ik heb een haar in min klit. Ik heb een zware tijd achter de boeg ik heb neuk aan mijn jeus Ik heb te diep onder de lakens gekeken ik heet marcel, hoe heet ben jij ? ik hou niet van mensen die eten als ik rook ik houd helemaal niet van die nederlandse leuteratuur Ik kan mijn eigen dopjes wel bonen. Ik lach me de ballen uit de broek ik moest echt janken van het huilen!!!! Ik moet mijn poffers nog kakken. ik stop ermee, ik geef de pijp aan een ander. Ik suffer me piek Ik vrij veilig of ik rij niet ik weet van bellen noch blazen ik zal hem eens in zijn achterste veren zitten Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang in barsten uithuilen In de spreekwoordelijke boom geparkeerd zijn. In een vlaag van opwelling.. Jan met de korte achterlul Je brengt me helemaal van mijn abrikoos je hebt de kok horen fluiten, maar je weet niet waar de lepel hangt Je hebt de melk horen klotsen, maar je weet niet waar de tepel hangt. je hebt een sok in je gat Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn je maakt me dood met een blij vogeltje je moet een gegeven paard niet in de bek schijten Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken Je moet geen blaffende honden wakker maken Je moet niet zoveel rijden, je moet nog drinken je rek vernekken Kijk een groepje jonghangeren... kijk je weg onderuit? klippernicht (knipperlicht) kloekloekskok kontje bloter kruidenbrood met stokboter Lach in mijn broek van het pissen Laten we van deze muis geen probleem maken liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken lul op het orkest krijgen men moet een gegeven paard niet over de balk smijten met je blote voor de klok zitten Met kop en schotel boven iemand uitsteken Mijn naam is tepelstreeltje mooi van ver maar ver van mooi!! neukebootje (beukenootje) niet fluiten op de trap , ik trap ook niet op uw fluit Niet over het ijs gaan na een nacht Niets zo irritant als een spreuk aan de wand Niets zo tijdelijk als een permanentje Nooit met drank achterop het stuur gaan zitten! nou komt de vork uit de steel! ochtendstond heeft een pik in zijn kont ondanks onze inzet zouden we uiteindelijk Delft onderspitten op die vrachtwagen zit een drie hoornige toorn Op het scherpst van de schede pak een stoel en ga staan, dat ligt wat makkelijker... Pas op, ik weet waar je huis woont! Piest precas (past precies) realiteit is een illusie die ontstaat door gebrek aan alcohol Rij jij of drink ik? Ruik aan m\'n reet (reken maar uit) Scheetje beef (beetje scheef) schei op & hou uit schillen versmaken Sinds de moord op Pim Fortuyn is de beveiliging zo toegenomen, dat je op straat een politicus niet zomaar even kunt aanschieten slaadje bla smukkelen en smillen Spatbordenfonds (sportfondensbad) stelletje pismunten! Stille nacht... geile nacht T'is beter dat ze over mijn fiets lullen dan dat ze over mijn lul fietsen. Toppen mappen tot de schijt ons doodt Tuiten met tranen huilen Valt er stront inplaats van regen, dan is dat voor de boer een zegen (urbanus) Van hoge bomen zaagt men lange planken Voer geen oorlog, voer eendjes vrij verstandig, neuk een appel. Vrouwen.....je kan beter wiet verbouwen waar de maag vol van is, stroomt de mond van over Wat insemineer je daarmee? wat stinkt je klem anders? We komen er niet zonder haarscheuren vanaf we zitten in een dubieuze cirkel We zitten samen in een schuitje Wie de schoen past, hoeft geen nieuwe te kopen. wie een kuil graaft voor een ander zit nooit zonder werk. wie het laatst lacht, denkt het traagst wie niet waagt blijft maagd Wie stijgt zwemt toe Wie tegenwinds zijn akker mest, drage het beste een bruin vest. wie voor een dubbeltje geboren is, is nu geen reet meer waard wie wind zaait zal dakpannen oogsten Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek wie zwemt stijgt toe Wij werken met verkrachte eenden Wij zijn altijd heel quensekont Wil jij je eitje 'smorgens gebakken of bevrucht? zaal en zieligheid ze klemmen je helemaal lul ze kunnen beter je zaag afpikken dan je pik afzagen Zeetakje (theezakje) zoals het klokje thuis tikt,tikt het ook in de kroeg zoek en gij vindt zult Zouden alle Griekse homo's ook Griekse Mythen zijn? zullen we nog een paaskannekoek bakken ? ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ieder huisje heeft een zijn inlegkruisje
|
![]() |