|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
kijk es hoe jullie plee rol hangt, staat die jullie gebruiken!?
Het flappie naar voren zodat je hem makkelijk kan vast pakken. Het flappie naar achteren, wat ik totaal niet het nut van inzie. Staat de plee rol gewoon op een kastje/plankje/grond? nou nou?? hier hangt ie totaal begrijpelijk naar voren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Naar voren natuurlijk haha..
En hij hangt aan een hanger en altijd als ik ben is de rol op en moet ik een nieuwe ophangen grrr ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
naar voren en aan een hangertje, en als die rol op is (toevallig 9 van de 10 keer is dat wanneer ik op de pot zit) leg ik het gewoon op de plank boven de wc
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
*gaat gaan kijken*
wc-rol is op |
![]() |
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
boven naar voren
beneden staat ie ![]()
![]() |
#6 |
Aachen TSV
|
![]()
Hier ligt ie normaal gewoon op de verwarming. En anders zoals het uitkomt. Met flappie naar achteren is handig als je een groot stuk af wilt scheuren ineens.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aachen TSV
|
![]()
Hehe, op de verwarming pleuren we meestal de gebruikte handdoeken, en dáárop het schijtpapier
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
-
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dus tsja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Jaja, een hele klus ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
[nerd modus] door de verwarming van het wc papier zal met in aanraking met je kont een grotere en snellere groei van bacterien worden waar genomen en dan gaat je kont jeuken enzo [/nerd modus] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
aan zo'n hanger geval
![]() en de flap naar achter, don't ask me why maar ben het gewoon gewend |
![]() |
![]() |