|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
okej mense een film heeft me op een idee gebracht namelijk het volgende
de wereld kan verbeterd worden, door een keten kijk, ik doe iets voor Iemand, iets groots, iets wat zijn leven veranderd in positieve zin bijvoorbeeld: een zwerver zit in problemen, ik geef em wat geld en kleren, en daardoor kan hij een baan krijgen. dan is het de bedoeling dat die "vroegere zwerver" 3 mense helpt in zijn leven, en dan die mense ook weer 3 mense helpen enz enz enz zo krijg je een keten, net zoals een kettingbrief, alleen veranderd dit het leven. dus nu hoef je verder niet te reageren op dit forum want heeft geen zin, maar in het echte leven, denk dan es 2x na of je iemand echt kan helpen en start een keten... So change the world and make it a better place for you and for me |
![]() |
![]() |
#2 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
mycodenameis:edman
|
![]()
![]() |
#4 |
|
![]()
Heb dat iets te maken met een film die vanavond op tv was?
![]()
![]() |
#5 |
ubergruber
|
![]()
wordt de topic starter dan aan het einde ook dood gestoken
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
haha net 5?!
Werkt nooit joh in die film misschien maar in real life zijn alle mensen veel te egoistisch om 3 goede dingen voor een ander te doen! |
![]() |
![]() |
#7 | |
mycodenameis:edman
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |