|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zegt de leraar van Wiskunde:"Is die oefening van eergisteren al klaargekomen?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
voertuigenpratijk leraar:
laat mij maar de rest doen, anders kom je nooit klaar ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
scheikunde lerares: je moet je goed voorbereiden op het practicum, anders lukt het je nooit om binnen een les klaar te komen
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
leraar latijn: 'helaas kan ik jullie niet allemaal bevredigen...'
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
Leraar wiskunde: En dan ga je nu aftrekken...
![]() Oftewel: Kleuters ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wel grappig wat we voor duitse zinnen moete lere. - Dit vorwerp is ongeveer 20 cm lang - Het kost ongeveer 50 mark - Dit genotmiddel wegt ongeveer 25 gram - Het ding heeft een zacht oppervlak - Van binnen is het hard - Als je het ding gebruikt heb je licht in de woonkamer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
zegt mijn duitslerares
"het is jammer dat ik geen zweepje bij me heb, anders zou ik hem zeker gebruiken!" "hou je kop dicht, anders plak ik je achter het behang!" en meer van dat soort dingen ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
sjeeeee lekker flauw bezig...zo ken ik er nog wel n paar
n klasgenoot van mij gaat iedere week naar de SM-werkster |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Tijdens Latijn :
ll: Hoe moet ik 'Pataksijs' vertalen? leraar: 'Diegene die geslagen is . Je hoort het toch. Pats Boem Klets! Of bij Biologie: leraar: Wat is nodig voor de voortplanting? ll: Liefde ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
-
|
![]()
ik heb een schooltaak gemaakt in't tweede middelbaar over koning Clitoris... ipv koning CLOVIS
*mept tegen hoofd* *owja, ik ben van school veranderd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik heb in mijn klas 1 zwart meisje zitten (erg gezellig). Zegt ze tegen de leraar dat hij een portret van haar geschilderd heeft...
![]() Owkee... waar dat op sloeg? geen idee. Zegt die leraar net zo droog terug (hij moest erover na denken of die dat nou wel of niet zou zeggen): Hoe kan ik jou nou schilderen, ik heb helemaal geen zwarte verf ![]() Ik lach echt helemaal dubbel! Maar goed, die leraar is sowieso heel erg leuk, echt een super gast. Alleen gaan er nogal wat slechte verhalen over hem rond omdat mensen hem soms te serieus opvatten en dan is hij meteen een rasist of een sexist etc. etc. Maar dat is bij leraren sowieso snel zo. achterlijke leerlingen. |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
die eerste 2 zijn ooit door mijn bio leraar gezecht, tijdens het onder werp sexualiteit
dus eerst: Is die opdracht al klaar gekomen zicht op, anders komen we nooit klaar ach trek het je niet zo aan |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik doe labello op in de wiskunde les
Komt de leraar aan; hee we zitten niet bij de mac donalds ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ook een van zijn favo uitspraken; "willen jullie de plechtige stilte in acht nemen?" |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]() ![]() Volgens de leeraar economie moet 'k de economie vergelijken met de natuur. Als de overheid er niet in snoeit, overwoekrd ze ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Amsterdam Original
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
*heeft knappe wiskunde leraar* de eerste dag vroeg ie wat we eerst wouden herhalen van vorig jaar dus vroeg ie aan een meisje "wat doe je het liefst: optellen, aftreken, vermenigvuldigen of delen?" zegt dat meisje: "aftrekken!"
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Lerares Frans: "Vrijen doe je maar buiten"
Lerares Spaans: "Als je zo graag sex wil hebben dan ga je maar even naar de wc" Leraar Wiskunde: "Als jullie zo doorgaan kan ik natuurlijk nooit klaarkomen" Leraar Duits: "I love grammatics"Ik: "Och jah we hebben zo allemaal onze gebreken" Leraar Tekenen tegen jongen uit mijn klas: "Heb jij ooit wel eens een borst gevoeld ? Zoals je hem nu tekent lijkt het wel een uier!" SjahSjah we hebben nogal seksistische leraren.. ![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lit
|
![]()
leraar wiskunde: tsjaa debiel , had je je rep. maar moeten leren he, nou dat word hopen op een goed cijfer dus duimen op elkaar en vingeren maar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
leraar natuurkunde tegen een jongen: ga nu eens werken in dit uur, dat ik je in het weekend betaal voor je diensten wil nog niet zeggen dat ik dat nu ook ga doen
zelfde leraar tegen dezelfde jongen: Jij pias, je bent echt een snertjoch leraar : zeg ***** wil jij je agenda alsjeblieft uit je truitje halen leraar: niemand verlaat via die deur dit lokaal totdat ik het zeg leerling: meneer als we niet wegmogen via de deur mogen we dan uit het raam klimmen leraar: je doet maar de hele klas klimt het raam uit.... ... verder ja zo veel.... |
![]() |