|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik weet niet of hier al eens iets over is geweest maar wilde weten of er mensen zijn met een tattoo of piercing...zo ja,waarom heb je het laten zetten...wat is de gedachte erachter en hoe lang heb je het al....
Zelf heb ik er 2.1 op me lies een roosje met me voornaam eronder want me achternaam is Roos...en ik heb drie chinese tekens op me enkel die staan voor love,friendship en happiness die heb ik gekregen van een vriend die ik heb leren kennen in Griekenland,hij is de zoon van de eigenaar van het appartement waar we altijd heengaan.Die op me lies heb ik alweer 4 jaar en die op me enkel sinds de afgelopen vakantie. Geen reacties van nee ik heb het niet want het is stom ofzo..... |
![]() |
![]() |
#2 |
www.funing.nl
|
![]()
nee ik heb het niet , want dat is stom
![]() effe serieus , k heb geen tattoo's of piercings , ik vind ze nu wel leuk sommigen , maar als je 70 bent , en je gaat met je kleinkinderendern naar t zwembad ofzow , staat toch sneu 70-jarig iemand met een tatto die hip was tgoen ie 18-20 was..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja maar ik denk maar zo als ik 70 ben dan is deze hele generatie 70 en dus zijn er wel meerdere oma'tjes met tattoo's in het zwembad
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Ik heb een piercing door me navel. Wil er nog 3 bij laten zetten maar telkens komt het er maar niet van omdat ik geen tijd heb of geen geld en dan heb ik weer dat en dan weer dat..maar ze komen er ooit nog wel hoor
![]() Ik heb hem 2 jaar geleden laten zetten odat ik het gewoon wel iets gaafs vond en nog steeds eigenlijk wel ![]() Een tattoe zou ik nooit laten zetten. Nu vind ik het al niet mooi, en op me 80e al helemaal niet meer als dat ding helemaal uitgelubberd is enzo.
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
k heb gaatjes in mijn oren maar verwacht dat het niet meer telt als piercing.. het is onderhand zo normaal en een navelpiercing waar er onderhand ook al miljoenen er al een van hebben..
tattoo`s zou ik niet zo snel zetten (heb er geen) omdat ik de meesten (bijna allemaal) gewoon lelijk vind.. maar ja kwestie van smaak.. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik heb nu 2jaar een tongpiercing.. k wou het eigenlijk al heel lang, mjaa moest eerst wachten tot ik 16 was.. Heb er niet een echt een speciale reden voor gewoon omdat ik het mooi vind.. (gekleurde bolletjes enzo
![]() En eigenlijk wil ik wel een tatoe op mun onderrug, maar daar heb ik het lef toch niet voor... ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Binnenkort een piercing in mijn ook. Ik heb nu al 1,5 jaar een piercing thuis liggen, en mijn zusje heeft ook allang een naald, maar we vergeten het telkens. Nu gaat het vriendje van mijn zusje dat voor me doen als die weer beter is (voor bovenin mijn oor).
En ik wil ook al heeeeeeeeeel erg lang een tattoo, en die zal binnenkort ook wel komen. Dat doet het vriendje van mijn zusje dan ook. (hij heeft tattoo en Piercing diploma's ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Watch it!
|
![]()
Kheb in totaal 7 gaatje in mijn oren en ik wil een tatoeage op mijn buik, namelijk een kattenkras, op mn 80e loop ik toch niet meer in korte truitjes
![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Der oud mee worden is geen bezwaar voor mij. Mag al blij zijn als ik de 40 haal....haha.. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Ik mag voor mijn werk geen piercings in mijn gezicht
![]() dus als ik strax ontslagen word ![]() maar ik krijg voor mijn verjaardag van mijn opa een tongpiercing ! Als ik strax klaar ben met al mijn opleidingen dan neem ik een sterretje, gewoon simpel alleen omrand op mijn bovenarm |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik heb septum (tussenschotje neus), onderlip, en tong. en in de kerstvakantie 2 grote sterren op mn onderrug.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Bij sommige mensen vind ik een piercing wel mooi maar je kan ook over drijven. En een tong piercing is altijd goed. Tattoo's ben ik niet echt een voorstander van. Een piercing kan je er gewoon uithalen en dat groeit wel dicht, een tattoo heb je heel je leven. Nu is dat leuk en mooi maar over een jaar of 40 zit je er nog mee. Maar iedereen moet het zelf weten.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
en ik maar meer belasting betalen...
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ik heb geen tattoos en piercings ( alleen gaatjes in mijn oren maar heb er niks in) omdat ik het voor mezelf gewoon niet mooi vind, maar bij sommige mensen staat het wel leuk
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Ik heb een wenkbrauwpiercing omdat ik dat mooi vind. Ik zou niet weten wat de gedacht achter een piercing zou kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ik heb een navelpiercing, en die heb ik eigenlijk zonder achterliggende rede laten zetten. Behalve dat ik het mooi vind dan...
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
k heb een navel piercing oke iedereen heeft zo'n ding maar k vind het gewoon mooi verder heb k er niet echt een reden voor
een tattoo komt miss nog op me lies maar wat weet ik nog niet precies en waarom ook niet |
![]() |
![]() |
#19 |
...
|
![]()
Heb 4 oorbellen, 5de mot nog steeds komme....
Heb ook navelpiercing. (jaja gewoon omdat IK dat wou en niet omdat iedereen hem had) Wil ook nog wel andere mjah mag ik niet, maar eig wel beter want dan wacht ik der gewoon nog ff mee joh!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
-
|
![]()
Ik ben saai, ik heb nx
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Super Lid
|
![]()
Kom ik met mn 2 die-niet-eens-meetellen gaatjes in mn oren
![]() Wil beswel een brugpiercing of een piercing in de zijkant van mn lip, maar lippiercing is irritant omdat ik saxofoon speel (jah..ik weet, je kunt de piercing eruit halen, maar toch)..en brugpiercing durf ik niet ![]() Vind bij sommige mensen piercings en tattoo's wel mooi, maar bij heel veel mensen past het gewoon niet. Een vriend van mij heeft een wenkbrauwpiercing, echt WAUW! En een meisje dat ik ken heeft t Slipknot-logo op dr bovenarm laten tattoëren..echt afgrijselijk ontzetttend niet mooi..
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Ik heb 2 jaar lang een navelpiercing gehad, maar ik vind het nou wel genoeg. Ik ga hem deze maandagdefinitief eruithalen.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Ja?
|
![]()
Tattoo's en piercings kunnen heel mooi zijn, maar het moet de persoon zelf ook staan.
Je ziet soms mensen, waarvan je denkt: die had het beter niet kunnen doen. Zelf heb ik iig geen. jah in mn oor ![]() Mjah, tis alleen wel zo met tattoo's dat toch veel mensen er spijt van krijgen... Wat ik wel mooi vind, is als je bijv. een herrinnering ergens aan hebt, die heel belangrijk voor je is etc. dat je daar dan een tattoo van laat zetten. in een symbool ofzo. ![]() dat vind ik mooier, dan een willekeurig roosje op je schouderblad oid. Hoewel, het ook wel weer mooi kan staan... naja 't ligt er aan vind ik. Ik hou mensen iig niet tegen om een tattoo of piercing te laten zetten. ![]()
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
echt zo van, ET MAG NIET dus zogouw ik ook maar een kleine kans neem, dan zal ik het ook ff late merke ook! lekker overal een piercing, ik vind het beetje triest en ik hoop voor je dat je rond je 18e pas wordt ontslagen, want dan zal je wel volwasse zijn en beter weten. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
heb 1 liev draakje op m'n rechterarm,
jaartje nu al en ben er zeer content mee ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
Ik wil nog altijd een tongpiercing die ik maar uitstel wegens geldgebrek
![]() En een klein V-tje getatoeerd boven mn billen (geen onderrugtribal) met daartussenin het chinese teken voor vrijheid ![]() Kheb nu al 5 oorgaatjes, 1 bovenin links waar mijn ouders ook al zwaar tegen protesteerden, maar die wou ik al vanaf mn 14e en pas op mn 17e heb ik em uit protest toch laten zetten. T mocht pas als ik 18 was ![]() Die piercing en tattoo zullen ze ook niet zo geweldig vinden maar das mn eigen keuze.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
Ja, heb deze week een tattoo laten zetten. Helemaal voor mezelf
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
Neej geen tattoo's,vin het vaak heel mooi maar niet genoeg lef
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() vette pech voor die vriendin van mij dus (en ik de lachende derde ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Kheb een tongpiercing en een plug in m'n oor
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
ik neem volgend jaar een piercing onder mn liep da wilk egt al heel lang maar mn ma is maar nie te overtuigen.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Ik heb een piercing in mijn navel en mijn tong, en ik heb drie tattooages.
|
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Momenteel heb ik geen tatoe's, maar als ik een jaar of 18 ben laat ik littekens weg tatoeëren (of hoe dat ook mag heten), er staan er nogal wat op mij geschreven.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
Je gaat toch niet in je zelf krassen ![]() ![]() ![]() ik snap dat echt niet
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
misschien als je mee zou maken wat diegene meemaakt dat je automutilatie dan iets beter zou begrijpen..... *no offense..* annomeisje: ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
Dank je Spiderr.
----------- Je moet gewoon dankbaar zijn als je dit probleem niet begrijpt ![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
*helemaal mee eens* ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
k heb/had een 7tal gaatjes in mn oren, heb een navelpiercing, heb een tongpiercing,en k wil dr nog
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Bovendien krijg je na het snijden/krassen een gelukkig gevoel, het is namelijk bewezen dat mensen automatisch na dit soort pijn een stofje aanmaken in je hersenen waardoor je je eventjes gelukkig voelt.. maar het is geen oplossing het maakt het na die 'roes' alleen maar erger.. Het is net als met blowen je moet het steeds vaker doen om je eventjes gelukkig te blijven voelen dus op een gegeven moment kan het zelfs levensgevaarlijk worden.. maar goed ik drijf weer eens helemaal af.. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
Ahem...is het dan mogelijk om ervanf te komen?
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
het is erg verslavend ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
Doe jij het ook?
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Pffft....misschien lukt het mij ook ooit
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
succes ermee.. keb t even gedaan.. maar k ben er egt goed vanaf gekomen.. overtuig jezelf ervan dat t walgelijk is wat je doet. t heeft bij mij darna nog 2/3 weken geduurt...
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |