|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Banned
|
![]()
Post ik een doodnormaal topic om de saaie vicieuze cirkel te doorbreken krijg ik van die idote reacties van BW en 2-D. Nou, jullie kunnen mooi de KANKER krijgen.
Saartje, help ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Ik bedoel natuurlijk ook strontbeheerders, maar dat is puur tijdsgebonden
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
The Consultant
|
![]() ![]() ik ken een forum daar hebben ze een hele mooie smilie. die verwoord al mijn gevoelens tegenover jou. jammer dat ie er hier niet bij zit. neem deze tip dus maar ff serieus: "Neem je dikke vinger en steek m in je reet" proost Youssef, dit was dut niet persoonlijk bedoelt. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banned
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
The Consultant
|
![]()
Status?
Lager als jou topics kan t op dit moment niet. zelfs Forza haalt nog een hogere kwaliteitswaarde..... en dat zegt al veel. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Willen jullie ff kappen met dat kanker woord...ik vind het niet echt leuk als mensen dat gebruiken n er mee schelden..heb zo'n mijn redenen...sorry als ik irritant ben
![]() |
![]() |
#7 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
-
|
![]()
Hou beiden eens op...
Ga naar buiten... ren eens rond je brievenbus, en kom terug... Hopelijk beetje uitgeraast ![]() Judith... Kanker is een woord als een ander... ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#10 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Je zat eigelijk te hoog ... THNX HOOR ![]() En hou er nu over op... k? En hou op met chatten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Youssef waarom scheld je 2D en BW niet uit via PM?
#13 |
Guest
|
![]()
Jah sorry, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen dat zeggen...maar ik zal er maar niet meer opletten...ik zal wel nu eerst een rondje om de brievenbus gaan renne
![]() Tot zo ![]() |
![]() |
#14 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
The Consultant
|
![]()
Ik zal mij van verdere reacties onhouden.
Youssef, ik weet wat je hebt lopen smoken, maar je ratelt als een kip zonder kop. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
-
|
![]() Citaat:
Nierkanker... Uitgezaaid naar overal... Als ik er kan mee leven dat het het als scheldwoord gebruikt word, kan jij dat ook wel ![]() ![]() KAMPIE TOPIC TOE ! |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Geen Super Lid
|
![]()
OW 2
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
#19 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
oeps daar kwam ff iets belangrijks tussen..
BW bedankt ![]()