|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
PicaLux-Lid
|
![]()
hoooi!
Geen vraagje ofzo, maar er zijn een paar pokemon games waar geen remake van zijn ![]() Had het idee om fanmade namen te bedenken en hoe de game eruit zou zien (en voor welk apparaat) Lijst pokemon games: -Blue, red en green ( ehum, Lavender town, ehum) -Yellow special pikachu edition (bruh stomme pikachu) -gold en silver (LOVEE LUGIAAAA) -Crystal? (sinds wanneer bestaat deze game in godsnaam?) -Ruby en saphire (ik kom alleen maar voor Kyourge ![]() -Emerald (okee raquaza.. Alweer..) -Diamond en pearl (OMG DIALGA I LOEFJOEEEEE) -Platinum (whut?) -Black en white (reshiram je bent stom. ![]() -X en Y (Xerneas sucks) -Sun en Moon (OMG HYPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE) Cheez veel games ![]() Remake time... -Firered en leafgreen (s-serieus? beste namen ever gamefreak, 10/10) -Heargold en Soulsilver (waarom moest ik nou net Heartgold kopen ![]() -Black en White 2 (meen je deze?! Gewoon er een 2 achter plakken?! Je had ook iets anders kunnen bedenken zoals Nightblack en Dawnwhite ofzo?) -Omega Ruby en Alpha sapphire (oke pretty much het zelfde als X & Y...) Bruh... Pokemon is echt orgineel met namen bedenken... Wij gaan gewoon betere namen bedenken! Mijn lijst is: (ik bedenk ook namen voor games waar al een reamke van zijn ![]() Firered en Leafgreen = uhm... RoseRed en NatureGreen? Ik bedoel, pokemon's zijn wel "dieren".. Toch? Pokemon Yellow = Pokemon YellowStone? Zegmaar als verwijzing naar een Thunderstone? Heartgold en Soulsilver = Deze namen zijn perfect, ik heb geen idee wat ik hier aan moet veranderen ![]() Crystal = ShinyCrystal ofzo? Omega Ruby en Alpha Sapphire = Rubystone en Alphadiamond? XD Emerald = Emeraldgreen I guess ![]() Diamond en Pearl = CaveDiamond en GroundPearl ![]() Platinum = PlatinumSilver Black and white 2 = NightBlack en Dawnwhite klinkt wel beter. Beter dan black en white 2 ![]() X en Y = gewoon 2 games samenvoegen, en de game XYZ noemen ![]() Sun en Moon = BrightSun en Darkmoon ![]() Wat zijn jullie ideëen voor remake namen? ![]() Bye! PicaLux ![]() |
![]() |
![]() |