|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
echt heel vaag, iets van de laatste 2, 3 weken denk ik
vooral bij m'n handpalm en mijn voeten wordt het steeds erger.. als ik uit de douche stap, kan ik 5 minuten daarna zowat mn hele vel van mn handpalm af trekken ![]() is er hier iemand die dat ook heeft of daar ervaring mee heeft? en of daar misschien zalf oid voor te halen is bij de dokter ofzo? want het is niet alleen irritant om aan te zien, maar bovendien ook nog eens een lelijk gezicht ![]() oh ja, en kom niet met die loze antwoorden van: dan moet je er maar van af blijven ofzo, want daar heb ik niks aan.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medewerker
|
![]()
Heb je toch geen jeuk toevallig?
Heb zwemmers eczeem en dan krijg ik telkens jeuk tussen mijn tenen. Dan komen er ook van mijn voeten en handen stukjes vel los. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Purol erop proppen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
ik vervel ook wel vaak, maar volgens mij heeft dat dan met je voeding te maken geloof ik
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
t kan ook een allergische reactie zijn op t een of ander..als t echt zop erg is zou ik ff naar de dokter gaan en die heeft vast een zalfje ofzo.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Vervellen heeft nix met je voeding te maken hoor. Wel is het goed als je veel water drinkt , maar dat is sowieso goed voor alles.
het kan zijn dat door it weeer ( met die noord - oosten wind enzo ) je huid gewoon tyfus droog is. Op je gewone huid is mijn advies : VEEL scrubben en dan insmeren met een goede bodylotion. En onder je handpalmen en voeten.....toen ik dat had , had ik dus exceem daar. Dus ik zou er ff op letten als ik jou was. |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()
nee ik denk niet dat het eczeem is, dat heb ik in de zomer heel vaak bij m'n elleboog, dan is m'n huid droog.. daar heb ik ook een speciaal zalfje voor
het is eigenlijk altijd nadat ik heb gedoucht, dat m'n vel bij mijn voet en handen heel los zit en dat ik het er gewoon af kan trekken zonder dat ik er iets van voel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Owja , dat heb ik ook , maar dat is neit erg , ik denk dat dat gewoon eelt is wat door het water zacht is geworden en daarom kan je het eraf trekken.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
ik heb vorig jaar een keer gehad in de zomer dat ik ongeveer het hele vel op mn voetzool eraf kon halen. is bij mij maar 1 keer gebeurt. vraag de huisarts anders ff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Droge huid, Zwitsal baby olie er op doen, ja, serieus! Dat werkt echt
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Doe ik op me benen als ze pas onthaart zijn... Anders drogen die ook uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
verneuk m'n topic niet zo, ga anders lekker op msn kloten met je onthaarde benen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() smeer het alleen nooit op tis voor massages ![]() |
|
![]() |