|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
Kleden jullie je ook naar hoe je, je voelt?
en zoja.. bij welke stemming, hoe kleed je, je dan? ikke: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
mycodenameis:edman
|
![]()
altijd hetzelfde.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
soms heb ik behoefte er nogal als een kakker uit te zien, dan weer sexy, dan weer gewoon lekkerzittende kleren.. als ik me niet lekker voel zit ik het liefst de hele dag in mn pyama of joggingbroek.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
eigenlijk maakt het me niet zoveel veel uit, alleen als ik me niet lekker voel kan het me niet zoveel schelen en draag ik iets wat makkelijk zit
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Ach, beetje wijde kleren, en ongeschoren, zo loop ik erbij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik kleed me altijd een beetje in de dont fear the reaper stijl enzo.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Als ik me heel goed voel draag ik weleens kleren die ik normaal niet zo goed aan zou durven (denk aan: een wat strakker shirt etc.). Maar meestal bepalen mn kleren hoe ik me voel.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
hmm, wijde kleding, ongeschoren. eigenlijk altijd hetzelfde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik heb vaak hetzelfde aan. Als ik me klote voel trek ik vrolijke kleurtjes aan en als ik me blij voel eigenlijk ook. Alleen als ik écht niet op wil vallen trek ik een wijde grijze trui aan ofzo.
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
gewoon iets waar k me goed in voel, soms iets typisch meisjes-achtigs soms meer de jongens kant op.. ligt er aan hoeik me voel die dag. maar vaak kleed ik me bij mijn schoenen.. dan denk ik eerst: welke schoenen wil ik aan? dan zoek ik daar een broek en een trui bij
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
fok kleding naar gevoel, ik ga aleen netjes als ik een presentatie op school hebt ( en dan moet je bi netjes aan drie delig pak denken)
voor de rest draag ik aleen maar wat ik lekker vidn zitte maakt niet uit hoe ik me voel |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
k denk dat k et onbewust doe
als k me zelfverzekert voel doek sexy en anders week eigelijk niet ligt der ook maar net aan waar k zin in heb |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Als ik mij opgeblazen voel doe ik meestal een lange zwarte coltrui aan met een zwarte broek en zwarte schoenen...
Helemaal zwart dus, kleedt lekker af he ![]() Krijg ik wel gelijk reacties als: ga je naar een begrafenis? hee black beauty haha, maar dat zegt maar 1 iemand en volgens mij meent hij het niet hoor ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Als ik verliefd ben, altijd netjes en voor de rest gewoon en als ik me niet vrolijk voel maakt het me niet zoveel uit.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
je kan het wel zien aan mijn kleding in welke bui ik ben denk ik.. ik ga het even invullen
ikke: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zoiets? |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
gewoon waar ik me goed bij voel.ik combi ook alles met alles eigenlijk.ik ga naar de stad en kom trug met veel verschillende stijle das gewoon leuk.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Je bent deze vergeten -->
![]() hehe wat zou dat zijn? euhm over het algemeen ga ik niet echt mee met de mode, vooral de laatste tijd niet, met die geitenwollensokken boven puntlaarsjes, met een wit schotsrokje en daarboven een felroze gekleurd shirtje van wonderwoman ![]() ![]() Neh doe mij maar makkelijke kleren, beetje wijd ![]() Soms in een zwart-paarse bui, dan weer blauw, dan weer bruin enz. Dressed just like my mood (somber...) |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Same here , ik doe gwn elke dag aan waar ik zin in heb , maarbij mij voorop staat : COMFORT.
Ik heb bijvoorbeeld de mooiste laarzen van de wereld maar ze zitten gwn kut. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
ik kleed me zoals ik ben , niet zoals ik me wilt voelen .
ik kleed me ook naar mijn persoon en me uiterlijk. Lekker trendy dus ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
:) gewoon zoals altijd
:'( iets makkelijks :[ een dikke trui denk ik :love: gewoon zoals altijd..wel meer verzorgd dnek ik :d veel kleurtjes :D veel kleurtjes + veel sieraden |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
nou meestal wat er nog in de kast ligt ?
wel altijd zelfde schoen ----> nike air max ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |