|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Mijn eerste rijles was erg leuk, mocht gelijk schakelen en remmen en sturen enz... ging best wel redelijk... nu ben ik 30 lessen verder en heb ik volgende week vrijdag examen
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
kheb nooit rijles gehad ,ik wist waar alle hendels voor waren, en ik ging zitten
ik had al een jaar rij ervaring ook, het was een ochtendje theorie, en daarna de gehele middag praktijk, was geen les, maar direct examen aantal opdrachten uitgevoerd. en toen had ik mijn heftruck certificaat ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik heb ook nog geen rijles gehad. maar ik denk dat ik het wel kan hoor. lijkt me dus echt niet moeilijk. need for speed gaat me ook goed af dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ging wel goed eigenlijk... heb maar een opheining omgereden.. dat was ook de enigste in de hele wijde omgeving
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
eerste rijles of eerste keer rijden in n auto? heb eerst een intake les gehad voor pakket tebepalen
was echt zooo vet, auto leren kennen enzo (is blij dat die wagens diesel zijn). mara veel paniek als er mensen in de buurt van de wagen kwamen. meteen al de snelweg op, meteen 120, hoppa! en daarna... MOE ow zo MOE, en spierpijn in me rechtervoet joh!! heb nu pakket van 36 uur. heb dr al 10 gehad ofzow. laat de wagen steeds vaker afslaan, op kruispunten enzo. is echt minder ![]() maar in februari als t goed is op examen!! |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik heb 33 lessen, woensdag nog 1 en vrijdag nog anderhalf uur voor mijn examen even rijden en dan afrijden... ik heb 3x gehad dat de wagen afsloeg. laat jij te snel de koppeling omhoog komen? |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
lessen... ging me goed af, alleen het kijken
![]() dat gaat nu nog steeds nie goed ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ook handig, poot op de koppeling houden in een bocht
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
da's gevaarlijk joh, heb je je autow neit onder controle waarom denk je dat je terug meot naar zn 2 als je een bocht gaat nemen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() kheb al 130 gereden met lessen ![]() inhalen op 120 km/h weggetje ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
gewoon mensen die van links komen en voorrang proberen te nemen? "doorrijden, ze willen dood" ![]() maar jah, sommige momenten is het wel dat ik het moet inzien en zelf ff moet doen, zegt ie niets. als ik 110 rijd (100 km/h) zegt ie ook niets, op dit na dan: beter 110 dan 95 ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als je dat dan maar niet tijdens je examen doet, verder is er niks aan de hand, mijne doet alles gewoon volgens de regeltjes maar hoor het ook wel van een vriendin die mag dan gewoon 140 rijden enzo... |
|
![]() |
![]() |
#21 |
. plop .
|
![]()
Tja, mijn 1e les --) die goede ouwe tijd!
![]() Dat was dus 7 lessen geleden, heb er nu 8 gehad! Heb de eerste les alleen 3 fietsers aangereden en 1x achter op een andere auto gezeten! Maar voor de rest ging het wel goed ja ![]()
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
eerste les is al meer dan 2 jaar geleden
![]() maar ging goed, mocht alles doen, kreeg wel eerst uitleg wat alles was en waar alles voor diende, mocht ook gelijk op een provinciale weg rijden, gelijk 80 km ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
. plop .
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
was leuk. ik moest gelijk van thuis naar de andere kant van maastricht rijden en ook meteen alles zelf doen. niks de instructeur laten schakelen en spedalen bedienen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Ik reageer lekker toch.
Ik ga rijles nemen in februarie of maart ![]() |
![]() |
![]() |