|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
lijkt me duidelijk, waarom?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
fuck, vergeet ik er een poll van te maken, dextor?????
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Nah, voor mij zacht, tenzij het klassiek is ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
soad, blink 182 moe je pas hard zette :respect: mar ontopic: ik versta onder zachte muziek : nirvana, queens of the stone ages, blink 182, anti-flag ect. ik versta onder harde muziek: soad, slipknot , soulfly ect.. dus luister allebij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Wij hebben dus een menigs verschil over wat je hard en zacht moet zetten ![]() 60s mag ook goed hard, eigenlijk mag alle muziek die ik goed vind hard ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik heb zo mijn momenten
dan is het weer gorgeroth, cradle, soad, burzum, etc das meestal om af te reageren en om te ontspannen luister ik naar a-ha, queen, coldplay, etc maar de muziek staat altijd hard (als dat kan) |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
soad valt bij mij onder popmuziek maargoed ontopic. Ik luister superveel oldskool rommel en ik denk zelf niet dat dat echt onder hard valt. converge zit bij mij bij 'hard' en dat luister ik dus niet al teveel |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ontopic: ik denk dat ik maar voor hard kies, bands als converge enzo luister ik momenteel toch wel erg graag. 'Zachte' muziek kan ik ook wel waarderen, bands als GYBE! bijvoorbeeld. lastig ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ik zit er precies tussen in , ik ben en mix van alles. Kan uren naar Coldplay luisteren , een Soad-je af en toe vind ik ook neit verkeerd , soms lekker stampmuziek , ik ben fan van Chemical brothers , en hou van acda en de munnik.
Om maar is even wat te noemen. Dus je ziet het , ik ben een mix ![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar goed, hangt ook van mijn bui af. soms is het wel fijn om even harde muziek ook hard te zetten en kei hard meezingen ofzo ![]() of ook gewoon rustig luisteren naar zachte muziek. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
volgens mij liggen de definities van hard hier een beetje uit elkaar.
de een vind soad hard.. voor mij is dat gewoon alternatieve popmuziek wat ik hard vind ligt op het niveau van DEP, Converge, Red Chord. maar ik ben er zeker van dat er grindcore liefhebbers zijn die dit nog pussy muziek vinden. (en de andere kant (dance) op terror, speedcore) Ik vind eigenlijk dat alles wat in de top 100 kan niet echt 'hard' is. Dan zou het immers niet toegankelijk zijn toch? |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en bij mij zit het net zoals bij jeanus precies tussen in ![]() hou niet van dat super harde zoals metal maar hou ook niet van super zachte zeg maar (heeeeel soms wel) maar zit er bij mij precies tussenin ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
hehe ik luister ook grindcore ja, alhoewel ik dat niet ergere herrie vind dan Converge eigenlijk
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
haha mijn topic bereikt zijn doel, wat is hard en wat is nou zacht
als ik coldplay keihard aan zet in mijn stereootje wordt het vanzelf ook wel hard. maar ik denk dat de algemene scheidslijn ligt van hard tov zacht bij rock ofzo, denk ik??? |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
tja ik luister gewoon alles wat ook maar bij hardcore kan passen:
Dance, Trance, Club, Hardhouse, Hardstyle, Hardcore, Terror, Speedcore echt al-les tis dan ook zo dat ik constant met deze muziek bezig ben en soms gewoon stukje analyseer:s je kunt gek worden ja ![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
krrraak
|
![]()
ik denk dat die grens voor iedereen ergens anders ligt. Sommigen vinden de meest lichte rock al hard terwijl andere pas muziek hard noemen wanneer het meer richting metal gaat...
ikzelf luister naar vanalles, van klassiek en ambient tot metalcore en grindcore. Een voorkeur heb ik ook niet echt.
![]() |
#21 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Whooohooo
|
![]()
Is bij mij heel verschillend. Ik hou niet van echt heel hard, het moet wel muziek blijven (sorry ik wil niemand beledigen hiermee)
Soms wil ik gewoon naar wat rustigs luisteren: Coldplay, Saybia, Bettie Serveert en soms liever wat harder: Incubus, Guano apes Sommige mensen zullen Incubus wel niet hard vinden, maar ik vind harder dan dat niet leuk meer. En alle muziek moet wel op vol volume!