|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
je kent het wel
van die rooie bultjes op je benen, die swinters erger zijn dan szomers, sommige met een grijze punt andere gewoon rood ook als je bepaalde materialen hebt gedragen. en als je ze uitdrukt dat er dan het haarzakje en al naar buiten komt weet iemand hoe je er vanaf komt? of wat er tegen helpt? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Goed schoonhouden en als het echt heel pijn doet, stukje natte wol erop met een verbandje, dat schijnt nog wel eens te helpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
nou ik heb het niet alleen op mn benen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() het zit op mijn bovenbenen en op mijn billen, en daar scheer ik niet ![]() en mijn huid voelt ook niet glad aan ofzo, want zitten allemaal bultjes (sommige heel licht maar andere rood) en whizz, ik hoop t niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
° Blub °
|
![]()
hmm, ik heb ook alleen maar bubbeltjes (ingegroeide haartjes, ontstekingen) op de plaasten dat ik scheer of epileer...
maar het is dus dat niet.. Dus kan ik je niet helpen ![]() Ik ben zeer nuttig vandaag ![]() ![]() -edit- mijn beste vriendin van vroeger had dat wel op haar armen, allemaal kleine bubbeltjes en ze wist ook niet wat ze er tegen kon doen.. maar komt dus door de kleren dat je draagt (winter meestal: lange broek, lange mouwen ![]()