Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 February 2004, 21:51   #1
electricity
Guest

Standaard ontstoken haarvaatjes

je kent het wel
van die rooie bultjes op je benen, die swinters erger zijn dan szomers, sommige met een grijze punt andere gewoon rood
ook als je bepaalde materialen hebt gedragen. en als je ze uitdrukt dat er dan het haarzakje en al naar buiten komt

weet iemand hoe je er vanaf komt? of wat er tegen helpt?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2004, 22:11   #2
WhizzCat
Guest

Standaard Re: ontstoken haarvaatjes

Citaat:
Originally posted by electricity
je kent het wel
van die rooie bultjes op je benen, die swinters erger zijn dan szomers, sommige met een grijze punt andere gewoon rood
ook als je bepaalde materialen hebt gedragen. en als je ze uitdrukt dat er dan het haarzakje en al naar buiten komt

weet iemand hoe je er vanaf komt? of wat er tegen helpt?
Dikke pech meid, dat is een huidprobleem en daar kom je waarschijnlijk _nooit_ vanaf. Ik heb het ook, maar dan veel erger, zo erg dat het ontstekingen worden, maar dat weet jij wel

Goed schoonhouden en als het echt heel pijn doet, stukje natte wol erop met een verbandje, dat schijnt nog wel eens te helpen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2004, 22:30   #3
AmbyPur
Lid

Standaard

nou ik heb het niet alleen op mn benen en bij mij scheelt het wel als ik met scheerschuim *en veel* scheer, of met ladyshave ipv mesje .. en met de haargroeirichting mee moet helpen maar bij mij krijg ik dan niet alle haren weg... en verder goed nasmeren met lotion ofzo misschien?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2004, 23:26   #4
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
nou ik heb het niet alleen op mn benen en bij mij scheelt het wel als ik met scheerschuim *en veel* scheer, of met ladyshave ipv mesje .. en met de haargroeirichting mee moet helpen maar bij mij krijg ik dan niet alle haren weg... en verder goed nasmeren met lotion ofzo misschien?
?? ik denk dat jij t over andere bultjes hebt

het zit op mijn bovenbenen en op mijn billen, en daar scheer ik niet ik scheer helemaal niet trouwens (chemisch ontharen)

en mijn huid voelt ook niet glad aan ofzo, want zitten allemaal bultjes (sommige heel licht maar andere rood)

en whizz, ik hoop t niet
  Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2004, 00:33   #5
Sedes
° Blub °

Sedes's Avatar

Standaard

hmm, ik heb ook alleen maar bubbeltjes (ingegroeide haartjes, ontstekingen) op de plaasten dat ik scheer of epileer...
maar het is dus dat niet.. Dus kan ik je niet helpen

Ik ben zeer nuttig vandaag

-edit- mijn beste vriendin van vroeger had dat wel op haar armen, allemaal kleine bubbeltjes en ze wist ook niet wat ze er tegen kon doen.. maar komt dus door de kleren dat je draagt (winter meestal: lange broek, lange mouwen ) zomer niet en dus minder last van..
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels