|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
want op elke topic kom ik het bijna tegen
waar denk je het meeste aan: mn lief, mn lief mn lief waar wil jij nu zijn? bij mijn lief bij mijn lief erg ik snap niet wat is er dan zo goed aan liefde je weet toch zoizo dat het je vroeg of laat gaat kwetsen whats the use of it dat speciale gevoel mjah ok, dat heb je dan wel, dat genegenheid and stuff maar eens je het kwijtraakt ben je niets meer, heb je niets meer, en zal je misschien zelfs nooit meer iets zijn like it's all that damn important sorry, maar moest er ff uit, misschien beter op klaagforum gedaan |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
de aandacht en het aanraken enzo. Veel anders is t eigenlijk niet
|
![]() |
![]() |
#3 |
-
|
![]()
Het gevoel hebben dat je iemand hebt waar je altijd kan op rekenen.
Iemand die je eens goed kan vastpakken wanneer je in de put zit. Iemand waar je alles kan aan vertellen waar je mee zit... Iemand waarmee je alles deelt... Iemand waartegen je lief bent... >> LIEFde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik denkd at dat n beetje moeilijk te omschrijven is als je er zelf niet in zit.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Nerd
|
![]()
eerder iets voor Liefde, kerel
![]() en ben t wel een beetje met iedereen eens hier, een combinatie van dat allemaal en meer
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banned
|
![]()
liefde is voor mensen met een aandacht tekort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
-
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft op één of andere manier liefde en warmte nodig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
men kan overleven zonder... |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
-
|
![]() Citaat:
Het maakt je toch een beetje gelukkig om te weten dat er iemand is die aan je denkt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Een leven zonder liefde kan net zo goed, als je maar genoeg bezigheden en mensen om je heen hebt
![]() Kijk ik heb nu een relatie maar ik heb bijna een jaar gedaan zonder en ik heb genoeg te doen gehad om het niet echt te missen, al ben ik wel blij dat ik et nu wel heb ![]() ![]() Een mens heeft altijd behoefte aan aandacht, en dat hoeft niet altijd de toewijding van de liefde te zijn, als er maar wel goeie vriendschappen zijn. Echt, in je eentje wordt je doodongelukkig ![]() Liefde is trouwens heel subjectief. Er bestaan meerdere soorten liefde dan alleen het man- vrouw verhaal. De liefde voor je ouders, goede vrienden, familie... dat kan je leven net zo goed vullen als liefde uit verliefdheid. Soms hebben mensen et ook over liefde terwijl de relatie meer is opgebouwd uit genegenheid dan iets anders.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
de meeste mensen hebben inderdaad behoefte aan vriendschappen of liefde in de zin van een relatie met iemand, maar ook hier gelden natuurlijk uitzonderingen. Ik ken wel een aantal kluizenaars..totaal niet sociaal aangelegd, ervan genieten alleen te zijn, niet echte vriendschappen, ouders alleen maar belangrijk vinden omdat ze een wasmachine hebben die hij zelf nog niet heeft. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Je hoort toch ook van heel veel mensen dat ze zich eenzaam voelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
'liefde' oftwel relaties brengen alleen maar verdriet met steeds dezelfde uitkomst.. ze gaan uit elkaar en dan ist over.. en dan begtin het weer opnieuw met iemand anders
gewoon niet aan beginnen, dan ben je gelukkiger dan met al die problemen vind ik |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banned
|
![]() Citaat:
warmte => kleren kacheltje Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Wat blijft er nog over als er geen liefde is?
Iedere relatie loopt uit op verdriet, soms doordat het gewoon over gaat, soms door dood of een andere reden, maar zou je dan een hele leven liefdeloos door meoten brengen? Met geluk en pijn leren we leven, als je jezelf het geluk niet gunt, zie je nooit in hoe mooi het had kunnen zijn. En ik denk eigenlijk dat mensen er geen keuze over hebben op wie ze verliefd worden. Ik heb er maanden over nagedacht voordat ik een relatie begon, aangezien mijn vriend nogal compleet alles is wat ik niet zocht in een vent, maar ach, je kunt het niet tegen houden en komt altijd weer op een punt van keuze. En daarbij komt alles voort uit verdriet en geluk, het een kan neit zonder het ander. Wanneer je jezelf praktisch bekijkt en je aan je principes vasthoud zul je waarschijnlijk niet verliefd worden, of het jezelf niet toestaan verliefd te worden, maar word je daar nu echt gelukkiger van? |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
irritant doen, is voor mensen met aandacht tekort ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
offtopic: je voelt je wel aangesproken, zonder ik jou bedoelde.
Neeh ik mag je natuurlijk wel ![]() ontopic: Liefde is gewoon ..., speciaal ![]() ![]() Laatst aangepast door Eelcotje : 11 November 2003 om 22:35 |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik heb het al zo vaak bij mijn vriendinnen gezien, dat ze even gelukkig waren met hun vriendje, en dat het uiteindelijk toch uitging en dat ze zich gewoon verschrikkelijk klote voelden voor de eerste paar dagen. nou dan kan je er dus beter niet aan beginnen want dan heb je al die problemen niet. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
wacht maar tot jij n vriendje krijgt..dan kun je nog zo vinden dat r alleen maar verdriet van komt..maar dan lap je dat allemaal aan je laars.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maja ik heb nooit verder een vriendje gehad, heb geen reden om te denken dat dat binnenkort gaat veranderen, en ik hou het toch bij mijn mening dat je er beter niet aan kan beginnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
liefde is voor iedereen weer anders.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
jarno heeft gelijk, is voor iedereen anders.
Voor mij is het vertrouwen, je deelt bepaalde dingen met elkaar die je nie zo gauw met anderen zou doen en als je uit elkaar gaat is dat speciale vertrouwen weg. Daarom is het voor sommigen ook moeilijk om hetzelfde vertrouwen in iemand anders te vinden, omdat gewoonweg iedereen anders is ! |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Jamiel heeft gelijk (It's in the name...
![]() Met vrienden (is ook liefde toch?!) deel je je leven, en geef je je figuurlijk bloot. Bij die eene speciaale geef je jezelf ook nog eens letterlijk bloot, wat de band nog sterker maakt. Denk ik dan... |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
![]() maargoed et was best een nuttige bijdrage ![]() Citaat:
![]() De liefde maakt je of breekt je. Dat is het spel, en of je wil of niet, je "trapt er altijd weer in". Maar dat is natuurlijk relatief, aangezien je op een moment iets kan voelen wat na verloop van tijd weer verandert. En dan breek JIJ iemands hart terwijl dat helemaal niet je bedoeling is en je niet met die instelling aan de relatie bent begonnen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
liefde is het enigste wat me tot nu toe echt heeft kunnen breken
ik heb alles overleefd met geheven hoofd maar toen die "liefde" er was en niet meer was dan voelde ik alleen nog maar pijn en dieper dan dat ik ooit ervaard heb ik had geen zin om wakker te worden en voor de eerste keer deed ik het ook niet meer ik bleef in men bed liggen heel de dag en als er vrienden kwamen bellen zei ik gewoon dat ik me ziek voelde en als ik buitenkwam waren toch al men gedachte bij haar maar idd als ik bij haar was voelde ik me weer helemaal goed maar het waren die donkere uren daarna wetend dat ze in iemands anders armen lag dat deed te veel pijn liefde kan je breken en ik direct bereid om dat risico zomaar terug te nemen er zal al een heel goei moeten langskomen voor mij te doen inzien dat liefde echt kan bestaan |
![]() |
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
Het gevoel dat iemand net zoveel van jou houd net als jij van hem of haar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Whooohooo
|
![]()
Ik heb nu 7 maanden een vriend en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. Hij laat me mijn zorgen vergeten en mezelf waarderen. Het idee dat er iemand van me houdt en aan me denkt maakt me helemaal warm van binnen. Ik weet wel dat liefde kan breken, want dat heb ik ook al meerdere keren meegemaakt, maar als je eenmaal heel gelukkig bent met je lief dan wil je niet anders meer.
![]() |
#36 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
Heb nu net een maand een relatie, en het is geweldig om te weten dat er iemand is die aan je denkt, en die om je geeft, wie je kan vastpakken...maar ik blijf wel realistisch, ik weet goed genoeg dat dit niet altijd kan blijven duren,een aantal maand, hoogstens een jaar...
![]()
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
Liefde is de sleutel tot alles..
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
nou ik vind het heel erg fijn om te weten dat er iemand van mij houdt om mij geeft en er altijd voor mij is
|
![]() |