Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 January 2004, 18:43   #1
electricity
Guest

Standaard pijn en moe

ik heb pijn aan mn vinger.
ben vandaag in de stromende regen naar de dokter gegaan om mijn ijzergehalte te laten meten.

omdat ik de laatste 5 dagen ofzo erg moe vanbinnen ben en veel duizelig. (heb vaker last van mijn ijzer gehad, dus ik dacht, zal dat wel weer zijn). blijkt dat mijn ijzer goed is, mijn bloeddruk wat laag, maar niet zo laag dat ik er echt moe van kan worden.

vraagt ze me of ik geen pheiffer zal kunjnen hebben en of ik last van keelpijn heb gehad,

nou heb dus wel degelijk keelpijn gehad, een dag of 4 a 5. maar kan ook gewoon verkoudheid zijn geweest.

dus raad ze me aan om op spreekuur bij de dokter te gaan en die kan dan verder kijken.

en mijn vinger doet dus pijn, is zo'n prikje wat je ook hebt als je je suikerspiegel moet meten. en nu heb ik een blauwe plek op mn vinger en alle aanraking doet echt misselijk pijn. en typen is ook geen pretje, dus zit ik nu met een stukje wcpapier een een elastiekje (bij gebrek aan plakband) om min vinger te typen...

Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 18:52   #2
WhizzCat
Guest

Standaard

Da's nie zo mooi meis

Hopen dat het maar een gewone verkoudheid is en niet dat je Pfeiffer hebt.

Ik kan al 4 dagen niet lopen

Ook fijn
  Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2004, 22:31   #3
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Ik heb een softbal op mijn knie gehad boehoehoe, nu is hij hartstikke dik en doet zeer!!!Zielig he?
Oud 14 January 2004, 22:50   #4
Stapper
Guest

Standaard

voor je ijzer kan je zink slikken, doe ik ook (ivm vegetarier)
maar men trekt volgens mij vaak de conclusie dat iemand pheifer heeft, lijkt op een hype

daar in tegen wens ik het natuurlijk niemand toe
succes meissie
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2004, 06:53   #5
JEANUS
Guest

Standaard

Ik heb dat ook een tijd gehad dat ik zo moe was. Klinkt heel cliche , maar het hoort bij de pubertijd! En die duizeligheid , dat heb ik ook , en bij mij komt dat ook van mijn te lage bloeddruk. Ik meot veel zoute dingen eten.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2004, 13:53   #6
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Ik heb dat ook een tijd gehad dat ik zo moe was. Klinkt heel cliche , maar het hoort bij de pubertijd! En die duizeligheid , dat heb ik ook , en bij mij komt dat ook van mijn te lage bloeddruk. Ik meot veel zoute dingen eten.
Ik denk ook wel dat het daaraan kan liggen. Ik heb het idd ook gehad. Veel succes iig en ik hoop voor je dat het niets ernstigs is.
Oud 15 January 2004, 22:48   #7
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by sanne1811
Ik denk ook wel dat het daaraan kan liggen. Ik heb het idd ook gehad. Veel succes iig en ik hoop voor je dat het niets ernstigs is.
zout en bloeddruk heb ik dus laten testen, was allebei goed. morgen naar de dokter op spreekuur, en dan moet ie maar eens even zeggen wat ik heb
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2004, 22:01   #8
electricity
Guest

Standaard

oke, vandaag naar de dokter geweest,

heb m verteld van mijn moeheid, en mijn duizeligheid. ook over mijn slechte geheugen van de laatste tijd en het feit dat ik mensen niet kan verstaan als ze iets zeggen.

bloeddruk opgemeten, was nu 100/75 vond ie wel erg laag. (maarja zit in de familie).

en heb hem ook verteld over mijn spanningen van afgelopen tijd.

hij denkt dus dat er in mijn herssenen iets mis is met de "besturing" en dat er niet overal genoeg bloed naartoe wordt gepompt (of zoiets), en dat dat mijn slechte geheugen (dus slechte concentratie) kan verklaren.
hij vroeg ook of mijn ongesteldheid normaal was (dus denk dat ie misschien dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn? )
heb een brief meegekregen voor bloed te laten prikken, maar hij denkt dat dat allemaal wel goed zou zijn, en dat het meer geestelijk is... hij zei ook dat er aan mij niet te zien was dat ik ziek zou zijn ofzo..

en dat ik goed moet nadenken over dat ik misschien wel eens een psycholoog zou moeten opzoeken... omdat hij alles nogal heftig vond..

dus nu weten we al wat meer; moederbord defect
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2004, 13:03   #9
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Originally posted by electricity
dus nu weten we al wat meer; moederbord defect
omfg

wel goed dat je tenminste geholpen wordt en dat er testjes worden gedaan... het komt vaak zat voor dat ze zeggen dat je maar ff een asperine moet slikken
ze verwijzen trouwens ook altijd snel door naar een psycholoog net alsof je al je klachten zit te verzinnen ofzow....

enneuh.. zwanger is geen optie neem ik aan? alhoewel je maar nooit weet... komt wel es voor dat mensen geen idee hebben dat ze zwanger zijn...
Oud 18 January 2004, 10:54   #10
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
de conclusie dat iemand pheifer heeft
wat is dat?pheifer?

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord