|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
was echt heel erg,
ging onder andere over zoown vrouw die onder de vrachtwagen was gekomen en met dur hoofd onder de wiel zat, en ze leefde nog, maar omdat ze niet meteen konden helpen ivm ontbrekende materialen, overleedt ze dag voor sinterklaas, cadeautjes verspreid over de straat Dit was een paar weken geleden gebeurd... En dan verteld een vrouw over hoe famillieleden reageren erop, vrienden en diegene waar je een relatie mee hebt... Waren wel een paar mensen die moesten huilen, was echt heel heftig |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
mjah had ik ook een keer gehoord, een jongen uit mijn buurt was op zijn scooter geschept door zo'n vrachtwagen (met zandbak) en toen zat hij onder het wiel zijn been was eraf gescheurd en hij leefde nog 10 minuten vlak voordat de ambulance was aangekomen. Echt gebeurt dit ,ik werd er gewoon onwel van, iedere keer als ik voorbij het punt kom waar het was gebeurt, dan denk ik "het zal je zoon maar zijn"
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
ik vond de ervaring van mijn broertje die een spijker in zijn oog kreeg al een behoorlijk schokkende ervaring..
zijn complete hoornvlies beschadigt en was tijdelijk blind aan een oog. lens met sterke 15 ingeplant en dergelijke en ziet nu weer voor 98% ofzo toch is het best raar met zo'n verkeersongeval als je kijkt hoeveel mensen er nuchter naar een ongeluk kunnen zitten kijken.
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Toen ik nog een jaar of 13 was, zat er een gozer bij me op school die bij een industrieterrein de busbaan overstak, maar op dat moment stond het licht al een tijdje op rood en hij keek niet of er een bus oid aankwam en is met fiets en al overgereden door een shovel (weet niet of ik het zo goed geschreven heb, maar dat doet er niet toe)
![]() ik was er zelf niet bij, maar ik schrok wel toen ik het hoorde van een goede vriend van hem |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Het is ook niet zo slim om door rood licht te rijden.
![]() Het is zo jammer dat sommige mensen zich niet aan de verkeersregels houden. ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ubergruber
|
![]()
veelal zijn dit soort ongelukken zo zinloos. Maar aan de andere kant bijna weer onvermeidelijk, voorkomen lijkt soms bijna niet doenlijk. Soms is het niet eens iemand echt zijn schuld en alsnog gebeurd het.
overigens is het voor de chaufeur ook vreselijk. Ik heb een keer een fietser aangereden op een dijk. die had dan niks meer dan een paar schrammen en blauwe plekken, maar echt trillende handjes aan het stuur hoor ![]()
![]() |
#8 |
veteraan
|
![]()
punctuatie wesley
je verhaal is bijna niet te lezen edit : lol, je hebt ge-edit ![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ben zelf al aangereden geweest
lichte hersenschudding was al heb daar altijd "geluk" in in zo'n gevallen een paar jaar daarvoor op rotsen gedoken, ook maar lichte hersenschudding, zelfs niet in ziekenhuis gebleven, ff genaaid geweest en weer door maar leven flasht wel ff voorbij dan allee eigenlijk ni ![]() majah shit happens nu eenmaal elke dag word wel iemand aangereden |
![]() |
![]() |
#10 |
Amanda
|
![]()
ik heb zelf nooit een ongeluk gehad in het verkeer, maar wel met mn hoofd op de zwembad rand gesprongen waar ik HEEL erg goed vanaf ben gekomen met alleen maar 12 hechtingen en helemaal geen hersen schudding... en het is dan erg kut om daar na te horen amanda je had verlamd kunnen raken blablabla
![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ben een keertje aangereden, had gebroken been en was bewustenloos.. heb nogsteeds een soort trauma :s
|
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
hm. mijn beste vriend is geschept door een trein..
![]() |
#13 |
.
|
![]()
ook gezellig
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Krijgen jullie ook zo foto's van verkeersslachtoffers te zien, net nadat ze uit de wrakken worden gehaald? Wij dus binnenkort
![]() |
![]() |